anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Status "płatność rozpoczęta" - brak możliwości zwrotu allegro smart

aslishan
#7 Wielbiciel#

Płatność dokonana kilkanaście dni temu ma status "rozpoczęta", choć pieniądze poszły z konta, dostałam maila "sprzedający otrzymał twoją wpłatę" i otrzymał na pewno, bo otrzymałam towar. Chcę jednak zwrócić ten towar, tymczasem opcja darmowego zwrotu jest niedostępna, bo tam, gdzie zawsze klika się "zwróć towar" jest informacja: "Zamówienie nie zostało opłacone."

Co można zrobić w takiej sytuacji?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

xyz96
#21 Demiurg#

Jeśli to była na pewno wpłata przez Allegro Finanse i nie mylisz aukcji, pisz do Allegro, niech Ci zmienią status ręcznie, aby można było dokonać darmowego zwrotu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=897a78b3-59d5-48dc-ace4-c27507e9a17f

oznacz moderatorów