Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Siwy718 to złóż reklamację
@Siwy718 jeśli otrzymałeś uszkodzony produkt, a wada nie została opisana w ofercie, skontaktuj się w tej sprawie ze sprzedającym i złóż reklamację. Nawet prywatny sprzedający musi rozpatrzyć reklamację, może ją uznać lub odrzucić, jeśli będziecie mieli problemy z dogadaniem się, możesz założyć dyskusję i po 24h poprosić w niej o naszą pomoc.
Witam ja też kupiłam telefon, który okazał się mieć wadę ukrytą i tak na prawdę nie da sie go w ogóle używać, w aukcji było napisane że telefon wymaga aktualizacji, niestety nie da się jej zrobić i wyskakuje w kółko ten sam błąd. Poinformowałam sprzedawcę na co on mi odpisał że jego to w sumie już nie interesuje bo zaznaczył że telefon wymaga aktualizacji. No tak rozumiem ale co jak tej aktualizacji nie da się zrobić, a bez niej telefon nawet się nie włącza. Telefon przyszedł wczoraj dzisiaj załączyłam spór poprzez allegro ale nigdzie go nie widzę w sensie nie mogę zobaczyć wiadomości, które wysłałam jak idę do formularza kontaktowego to wyświetla mi się że bym musiała znów założyć spór na nowo. Czy Allegro ma informację o rozpoczętej rozmowie ze sprzedającym w sprawie reklamacji i zwrotu środków ?
@sabinkalobez powinieneś dostać e mail o zgłoszonym problemie.
@sabinkalobez tak, widzimy Twoją dyskusję, jutro po 8:34 będziesz mogła poprosić pracownika Allegro o pomoc w dyskusji. Dyskusja powinna być widoczna tutaj.
Sprzedający może odrzucić reklamację, ale musi ją rozpatrzyć i wydać decyzję reklamacyjną.