anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

W jaki sposób można odzyskać pieniądze za opłacony ale jeszcze nie wysłany towar?

Client:40321614
#7 Wielbiciel#

Opłacicłem kamerkę samsung używaną w 4.01.25. Wczoraj napisałem wiadomość kiedy zostanie wysłana. Nie dostałem szybkiej odpowiedzi więc zadzwoniłem. Odebrała osoba, która powiedziała, że pewnie jest pomyłka w numerze telefonu...sprawdziłem numer w ogłoszeniu i poprawność wprowadzonego numeru przez ze mnie - nie było błędu. 

Odpowiedzi nadal nie dostałem ale wczoraj po moim telefonie zauważyłem logowanie sprzedającego. Nie chce dalej drążyć temat z wysyłką i kontaktem ze sprzedającym czy poprawnością jego danych... tylko otrzymać zwrot pieniędzy.

Kto miał podobną sytuację? Jak rozwiązać?

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

LEW433
#21 Demiurg#

Na AL sprzedający ma 7dni na wysłanie, ale tam nie masz zwrotu bez zgody sprzedającego. Jak uważasz że są, będą problemy to otwierasz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE

oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#20 Guru#

Jak minie to 7 dni to załóż dyskusję. Jak nie odpowiada to wzywasz pracownika Allegro po 24h. Jak nic nie udyskutujesz to po 2 tygodniach możesz wniosek do project złożyć. 

oznacz moderatorów

Client:40321614
#7 Wielbiciel#

W jaki sposób można wezwać pracownika Allegro?

oznacz moderatorów

Sa_nova
Moderatorka
Moderatorka

@Client:40321614 widzę, że udało się już w dyskusji poprosić o pomoc naszego doradcę. 😊 Zaczekaj teraz proszę na odpowiedź sprzedającego, gdyby wciąż nie udzielał się w dyskusji wezwij nas ponownie, przez opcję "poproś o pomoc Allegro". 

   Sandra
   Moderatorka
oznacz moderatorów