Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Opłacicłem kamerkę samsung używaną w 4.01.25. Wczoraj napisałem wiadomość kiedy zostanie wysłana. Nie dostałem szybkiej odpowiedzi więc zadzwoniłem. Odebrała osoba, która powiedziała, że pewnie jest pomyłka w numerze telefonu...sprawdziłem numer w ogłoszeniu i poprawność wprowadzonego numeru przez ze mnie - nie było błędu.
Odpowiedzi nadal nie dostałem ale wczoraj po moim telefonie zauważyłem logowanie sprzedającego. Nie chce dalej drążyć temat z wysyłką i kontaktem ze sprzedającym czy poprawnością jego danych... tylko otrzymać zwrot pieniędzy.
Kto miał podobną sytuację? Jak rozwiązać?
Na AL sprzedający ma 7dni na wysłanie, ale tam nie masz zwrotu bez zgody sprzedającego. Jak uważasz że są, będą problemy to otwierasz dyskusję: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Jak minie to 7 dni to załóż dyskusję. Jak nie odpowiada to wzywasz pracownika Allegro po 24h. Jak nic nie udyskutujesz to po 2 tygodniach możesz wniosek do project złożyć.
W jaki sposób można wezwać pracownika Allegro?
@Client:40321614 widzę, że udało się już w dyskusji poprosić o pomoc naszego doradcę. 😊 Zaczekaj teraz proszę na odpowiedź sprzedającego, gdyby wciąż nie udzielał się w dyskusji wezwij nas ponownie, przez opcję "poproś o pomoc Allegro".