
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Mija dzisiaj tydzień odkąd kupiłem smartfona na allegro lokalnie, sprzedający 2 dni temu napisał że dzisiaj wyśle paczkę i nic. Paczka nadal nie została wysłana. Produkt który kupiłem był trochę podejrzany, tanio i było mało opisu ale wszystko się dowiedziałem także w prywatnych wiadomościach, IMEI i że w tym smartfonie wszystko sprawne. Choć mam nadzieję że wszystko potoczy się bez przeszkód to proszę powiedzieć jakie mam opcje w tej sytuacji, zapytać się tej osoby kiedy wyśle paczkę i jeszcze poczekać kilka dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@wojtekmarchewka oceniając wizualnie wydaje się być legit ale zdjęcia są słabej jakości więc ciężko jest stwierdzić definitywnie.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Informacje o smartfonie sprawdziłem przez IMEI smartfona, który jest na zdjęciu, przepisałem go i pokazuje że oryginalny iPhone 13 pro max, jeśli smartfon będzie podróbką to powinien mieć inny IMEI na slocie SIM, nie pytałem dlaczego ma język angielski, ale pytałem sprzedawcy czy nie ma żadnych blokad i zapytałem o imei, odpowiedziała że wszystko jest sprawne i że IMEI jest na zdjęciu na pudełku i że w smartfonie nic nie było wymieniane.
Oczywiście że też zwróciłem uwagę na to że jest marka i model telefonu: inne. Może to świadczyć o tym że sprzedawca miał zamiar oszukać i nawet nie chciało mu się ustawić modelu telefonu 😛 ale według allegro to każde dane się liczą, a w samym tytule jest napisane iPhone 13 pro max, na zdjęciach jest na pudełku iPhone 13 pro max a w kategoriach jest ustawione że to telefon

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Cóż ja zawsze wychodze z założenia że jeśli coś jest zbyt piekne by było prawdziwe to z reguły nie jest prawdziwe.
No ale czasem ludzie pilnie potrzebują pieniedzy wiec okazje sie zdarzają. Ja osobiście bym nie kupił tej oferty ale skoro już dokonałeś transakcji to pozostaje czekac na paczke. Tak czy inaczej jeśli paczka dotrze owierałbym ją nagrywając filmik

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wiem, filmik napewno zrobię a jeśli cokolwiek będzie nie tak z paczką to też będę musiał to zgłosić do InPostu. Ja tego iPhone nie znalazłem od tak, iPhone szukałem od jakiegoś miesiąca i dużo fajnych ofert mnie minęło, co prawda ta oferta chyba jest najlepszą ze wszystkich jakie znalazłem 😅 i wyglądała dosyć legitnie więc skorzystałem

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Sytuacja rozwinęła się tak że sprzedający już się nie odzywa a próba kontaktu przez numer telefonu zakończyła się niepowodzeniem, zostałem zablokowany. Otworzyłem już dyskusję i czekam na odpowiedź lub na pracownika allegro, jak się przygotować do rozmowy z pracownikiem allegro? Najprawdopodobniej ta osoba nie odpisze i będę musiał całą sytuację wyjaśnić, ile czasu trzeba czekać gdy pracownik włączy się do dyskusji?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 Pokaże się przycisk "poproś o pomoc Allegro" > wtedy włączy się konsultant > po 14 dniach oznacz dyskusję jako "nierozwiązaną" > dostaniesz możliwość złożenia wniosku do AP

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej, czy pracownik będzie potrzebował jakiejś informacji ode mnie czy pracownik będzie rozmawiał tylko ze sprzedającym? No i czy pracownikowi allegro muszę odpisać w czasie 24 godzin? 14 dni to trochę dużo 😅 to jakieś 13 pytań by mógł zadać
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 Wszystko "wyjdzie w praniu" > a te 14 to niestety wymóg Allegro > w dyskusji też musisz odpisywać w ciągu 24 h

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Okej, dziękuję. Odezwę się jak sytuacja się rozwinie 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 dyskusja jest dla obu stron i obie strony mogą się wypowiedzieć wiec masz na nią realny wpływ

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, dzisiaj już mija 1 dzień jak otworzyłem dyskusję, sprzedający nie odzywa się ani jednym zdaniem, czy mam się czym przejmować? W dyskusji dostałem taki komunikat jak na zdjęciu i nie do końca rozumiem co oznacza, czy to znaczy że jeśli sprzedający nie będzie odpisywał to mam jeszcze raz ,,poprosić o pomoc allegro,,? Czy po prostu czekać? Nie wiem jak to jest w dyskusji, nie chce żeby się zamknęła jako rozwiązana a czytam że sprzedający ma 24 godziny na odpowiedź, a kupujący ma jakiś czas w razie gdy sprzedający się nie odzywa? Jedyne co wiem to że za 30 dni się może zamknąć dyskusja jako rozwiązana
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 Tam jest podane kiedy będziesz mógł poprosić o pomoc > wtedy to zrób i czekaj na dalsze wiadomości > po 14 dniach oznacz dyskusję jako "nierozwiązaną" > dostaniesz możliwość złożenia wniosku do AP

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mam nic podane kiedy miałbym poprosić o pomoc, przycisk ten jest u mnie cały czas dostępny, nie wiem tylko czy muszę już prosić o pomoc znowu czy po 11:30? Czy za kilka dni?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 Proś jak tylko możesz, w niczym to nie przeszkadza.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 A już prosiłeś? > dostałeś jakąś odpowiedź?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Tak, już raz nacisnąłem przycisk ,,poproś o pomoc allegro,, i przyszedł taki komunikat jak na zdjęciu chwilę temu wysłałem, od sprzedającego nie dostałem odpowiedzi, ani słowa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W sumie to 2 razy nacisnąłem ,,poproś o pomoc allegro,, bo za 1 razem dostałem automatyczną odpowiedź
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 Wypowiedzą się poczekaj, cierpliwości!🤗
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:100544235 No to poczekaj do jutra i wtedy poproś ponownie o pomoc.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzięki wszystkim za pomoc, sprawa jest rozwiązana, wczoraj poprosiłem allegro o pomoc i mogłem złożyć wniosek o ochronę kupującego i została rozpatrzona pozytywnie🙂
- « POPRZEDNIA
-
- 1
- 2
- NASTĘPNA »