Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@szczupak2012 Już konsultuję Twoje zgłoszenie z dedykowanym zespołem. Wrócę do Ciebie z odpowiedzią, jak tylko czegoś się dowiem.
@szczupak2012 Może sprzedajacy zwrócił Ci środki, mail od Allegro?
@szczupak2012 w imieniu Wiktorii, wracam do Ciebie z informacją.
Sprawdziliśmy, że płatność została wykonana w placówce (bank pocztowy). Po konsultacji z operatorem płatności PayU otrzymaliśmy informację, że anulowanie nastąpiło na stronie Allegro, być może przypadkowo kliknąłeś przycisk anulujący płatność. Wpłata jest w drodze do Ciebie, nie da się tego już anulować, więc jeśli zależy Ci na zamówieniu, to konieczne będzie ponowne opłacenie przedmiotu.
Przy okazji zwróciliśmy uwagę, że korzystasz z nieaktualnej wersji przeglądarki Chrome. Może to powodować różne problemy więc zalecamy aktualizację przeglądarki i wyczyszczenie plików cookies (tzw. ciasteczek).