Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kilka dni temu zakupiłem przedmiot na allegro lokalnie (w bardzo atrakcyjnej cenie). W opcjach dostawy była wysyłka tylko listem poleconym. W związku z tym przed dokonaniem płatności postanowiłem skontaktować się ze sprzedawcą. Niestety, ale nie odpowiadał on na sms`y, komunikator allegro oraz na telefonie odzywała się tylko poczta głosowa. Próbowałem przez kilka dni codziennie, aż do momentu kiedy transakcja została anulowana ze względu na brak płatności. Po czym od razu pojawiła się po raz kolejny z identycznym opisem i ceną. Mało tego, sprzedawca oprócz omawianego przedmiotu wystawił jeszcze kilka innych w tej samej kategorii w równie atrakcyjnych cenach. Postanowiłem ponownie zakupić ten sam przedmiot co pierwotnie, i co ? Znowu brak kontaktu… W jaki sposób administracja allegro może pomóc mi w kontakcie ze sprzedawcą ?
Obawiam się, że oferta może być nieprawdziwa.
Przy braku wpłaty oferty na Lokalnie wznawiają się po 5 dniach automatycznie. Jeśli nie zapłaciłeś, to czego wymagasz? Zapłać, wtedy będziesz mógł się skontaktować choćby przez Dyskusję i wtedy Allegro Ci pomoże, jeśli pojawi się jakiś problem. Masz jakieś podejrzenia, nie płać i nie kupuj. Tutaj nikt przed zakupem nikogo do niczego nie zmusi.
A jak wygląda w praktyce ochrona kupujących na allegro lokalnie ?
W praktyce nie wiem, mam spore wątpliwości, w teorii wygląda świetnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zasady-i-bezpieczenstwo-na-allegro-lokalnie/bezpieczenstwo-z...
Dodam, że na Lokalnie do zawarcia umowy dochodzi w chwili zapłaty, a nie w chwili kliknięcia Kup teraz lub wygrania licytacji.