anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup na Allegro Lokalnie i problematyczny kontakt ze sprzedającym

ulman_1
#2 Obserwator#

Witam, proszę o poradę i pomoc bo z takim przypadkiem odkąd na Allegro kupuję to jeszcze się nie spotkałem.

W czwartek, 18.08.2022 na Allegro Lokalnie kupiłem telefon, wybrałem dostawę do paczkomatu. Przez prawie tydzień sprzedawca zapewniał, że telefon wyśle jak najszybciej. Etykietę InPost sprzedawca wygenerował dopiero w środę 24.08.2022 (z tego co czytałem na wygenerowanie etykiety jest 7 dni) i kilka godzin po wygenerowaniu napisał SMS oraz e-mail z prośbą o podanie moich danych do wysyłki, imię, nazwisko i adres, gdyż je utracił bo telefon wyśle jednak pocztą. Tych danych nie podałem, mimo usilnych próśb ze strony sprzedającego wyczulony na jakiś podstęp nalegałem na wysyłkę do paczkomatu. Rozpocząłem też oficjalną dyskusję ze sprzedawcą przez Allegro Lokalnie, zadałem pytanie kiedy telefon zostanie wysłany i dzisiaj mi odpowiedział, że ma problemy z nadaniem paczki w paczkomacie, dzwonił na infolinię InPost ale się nie mógł dodzwonić (?) i że napisał e-mail i czeka na odpowiedź. Co ciekawe dzisiaj u mnie w aplikacji InPost pojawiła się druga paczka której etykietę wygenerował sprzedawca, z innym numerem przesyłki, ale również na mój numer telefonu i adres e-mail. Czyli teraz wygląda na to że dostanę dwie paczki.

I tu moje pytanie, co mam teraz zrobić? Odebrać obie paczki? Nie odbierać żadnej? A jak odbiorę i w żadnej z nich nie będzie telefonu? Czy to jakiś nowy sposób na oszustwo? Jak dla mnie to gość ewidentnie coś kręci, proszę o pomoc jak sobie z taką sytuacją poradzić żeby pieniędzy za telefon nie stracić.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

LEW433
#21 Demiurg#

@ulman_1 Tak dzisiaj były problemy z wysyłką, ale dlaczego dwie? masz dyskusję więc zapytaj w niej sprzedającego. Kupiłeś więc jak wysyła przez Allegro to odbierz, masz dyskusję(otwarta) masz POK, Allegro gwarantuje bezpieczne zakupy. Zrób zdjęcia w chwili odbioru, zawsze może to pomóc w reklamacji.

oznacz moderatorów

ulman_1
#2 Obserwator#

@LEW433 Dzięki za szybką odpowiedź, zapytam się sprzedającego czemu wygenerował drugą etykietę. Mi od razu przyszedł do głowy najgorszy scenariusz, sprzedawca do obu paczek pakuje po 1kg cukru i wysyła, paczki lądują w tym samym paczkomacie jako multiskrytka w jednej skrytce, ja odbieram obie i nie mam telefonu ale mam 2kg cukru. Sprzedawca na pytanie gdzie telefon opowiada że faktycznie w pierwszej paczce był cukier co miał być dla kolegi z akademika ale źle sobie nakleił etykiety, a jak się zorientował że pomylił paczki to spakował do drugiej tej wygenerowanej później "telefon" i wysłał, a to ja jestem oszustem bo twierdzę, że telefonu nie dostałem tylko cukier. Czy taka sytuacja teoretycznie jest możliwa? No i skoro dzisiaj była awaria to czemu pytania o podanie danych do wysyłki pocztą dostałem wczoraj? Sprzedawca twierdził też wczoraj w wiadomości że woli pocztę, bo wysyłka paczkomatem to dla niego dodatkowe koszty. A dzisiaj wygenerowana nowa etykieta za którą musi zapłacić. Naprawdę tego nie rozumiem.

Chyba trzeba będzie faktycznie nagrywać wizytę przy paczkomacie 

 

 

oznacz moderatorów