anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Sprzedający nie zgadza się na zwrot, a uważam, że opis wprowadzał w błąd, co teraz?

Client:50126162
#7 Wielbiciel#

Zacznę od stwierdzenia, że ​​mój polski nie jest zbyt dobry, całe życie mieszkałem za granicą i zawsze marzyłem o powrocie do Polski, wszystko jest lepsze niż się spodziewałem, z wyjątkiem ilości przekrętów i oszustw w Internecie.

Właśnie kupiłem używany monitor od sprzedawcy na Allegro Lokalnie i sposób, w jaki zbudował swój opis produktu jest jak profesjonalny oszust, zrobił tylko trochę niższą cenę niż inni z podobnym produktem, nie wskazał, że monitor został uszkodzony w tytule lub w górnej części posta. "Stan mówi "używany" nie uszkodzony. I dodał masywną część tekstu, myślę, że maksimum dozwolone dla ogłoszenia i ukrył się tam na dole, że to nie działa.

Czekałem, aż wyśle ​​produkt przez 3 dni i próbowałem wielokrotnie wysyłać wiadomości i dzwonić do niego, potem kiedy poprosiłem allegro o pomoc, zaczął być bardzo obraźliwy, mówiąc, że nie zwróci mi pieniędzy, że wkrótce wyśle ​​przedmiot i że nie anuluje zamówienia.

To osoba, która liczyła na to, że ktoś kupi przedmiot i sprzeda mu zepsuty produkt za prawie pełną cenę, gdyby to nie było jego zamiarem, nie miałby problemu po prostu zwrócić pieniądze i czekać, aby go komuś sprzedać który szuka zepsutego produktu, ponieważ jeszcze go nie wysłał. to pokazuje, że miał na to nadzieję. Mógłby po prostu ponownie ją wymienić.

Na końcu opisu produktu ma informacje prawne, więc to jak pułapka, bo musi to robić często.

Moje pytanie jest takie, czy allegro coś robi tym sprzedawcom? Czy to ogromny problem na tej platformie? Na przykład, jeśli ktoś spróbuje zrobić to na **piiip**, obsługa klienta zobaczy, co się dzieje i stanie po stronie klienta. Wiem, że Allegro ma reputację do ochrony i czekam na odpowiedź od nich, myślisz, że staną po stronie sprzedawców? czy właśnie skradziono mi pieniądze?

English version:

I'll start by saying that my Polish isn't very good, I lived abroad all of my life and it was always a dream to come back to Poland, everything is better than I expected except the amount of scams and fraud online.

I just bought a used monitor from a seller on Allegro Lokalnie and the way he built his product description is like a professional scammer, he made the price just slightly lower than others with a similar product, he didn't indicate the fact that the monitor was damaged in the title or anywhere in the topp of the post. The "condition says "used"" not damaged. And he added a massive body of text, i think the maximum allowed for a classified and he hid in there towards the bottom that it was not working.

I waited for him to ship the product for 3 days and tried messaging and calling him multiple times, then when i asked allegro for help he began to be extremely offensive saying he will not refund my money, that he was going to send the item soon and that he will not cancel the order.

This is a person who was counting on somebody to buy the item and sell them a broken product for almost full price, if this wasn't his intention then he wouldn't have a problem simply refunding the money and waiting to sell it to someone who is looking for a broken product, as he has not yet even sent the item. this shows that he was hoping for this. He could simply re-list it.

At the end of his product description he has legal information so it's like a trap because he must do this often.

My question is this, does allegro do anything to these sellers? Is this a huge problem on this platform? For example if someone tried doing this on **piiip** then customer service would see whats happeneing and take the side of the customer. I know that Allegro has a reputaion to protect and I'm waiting for a response from them, do you think that they will take the sellers side? or Did I just get money stoeln from me?

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Client:50126162 poprosiłam o wypowiedź w dyskusji pracownika Allegro. Poczekaj proszę na wiadomość od nas.

Monika
   Moderatorka

oznacz moderatorów