Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Client:34395354 Złóż reklamację sprzedającemu.
Tak zrobiłam,ale nie wiem co dalej
@Client:34395354 Kiedy zgłosiłaś reklamację?
Zaraz po otrzymaniu przesyłki
@Client:34395354 Tzn kiedy? 5 minut temu? Dzień, dwa, tydzień temu?
Sprzedający ma 14 dni na rozpatrzenie reklamacji. Może się wstrzymać z jej rozpatrzeniem do czasu odesłania towaru.
Godzinę temu przyszła przesyłka,za pięć minut dzwoniłam do sprzedającego
@Client:34395354 W czym więc mamy Ci pomóc? Co mówił sprzedający?
Że mogę odesłać towar ,a w zamian dostanę właściwy
@Client:34395354 W takim razie odeślij. W czym jest problem?
Prosił o wejście na dyskusje
@Client:34395354 Czy dyskusję masz już otwartą?
https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje
Tak
@Client:34395354 W takim razie wszystko jest ok. Kontaktuj się bezpośrednio ze sprzedającym w dyskusji a jeśli będą jakiekolwiek problemy poproś o pomoc pracownika allegro.
Dogadałam się że sprzedawcą, czekam na odpowiedź dziękuję za pomoc
POZDRAWIAM