Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie zapłaty i wysyłce przez Inpost do paczkomatu, numer telefonu stacjonarnego traktuje jako zagraniczny i uniemożliwia transakcję.
Inpost w regulaminie podaje że może być numer telefonu komórkowego lub email.
Proszę o udostępnienie w serwisie obu tych możliwości .
Numer stacjonarny to nie numer komórkowy
Szanowny Client:79577720 proponuję przeczytać spokojnie, ale ze zrozumieniem w czym rzecz.
Szczególnie zwracając uwagę na spójnik lub .
Czytam ponownie. Możesz podać numer telefonu lub email. Numeru telefonu nie przyjmuje bo jest stacjonarny. Więc w czym problem?
No to łopatologicznie :
Bo została wyeliminowana grupa osób która chce skorzystać z tej usługi , a istnieje taka możliwość bez obowiązku posiadania telefonu komórkowego. Dotarło ?
Do niedawna tak to funkcjonowało, a teraz jest problem, skutkiem czego jest rezygnacja z transakcji.
Więc po co utrudniać sobie życie jak jest możliwość , tylko programujący stronę o tym nie pomyślał.