Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zamówiłam..zapłaciłam i upłynęło ponad dwa tyg..
Towaru nie otrzymałam...chce odstąpić od umowy..proszę o zwrot pieniędzy.Sprzedajacy jest głuchy na tel...na meile...nie chce podać nr oferty..zamowienia..po prostu mnie oszukal..proszę o pomoc...Wniosku online nie mogę wypelnic...bo sprzedający nie chce mi podać nr oferty...nr zamowienia..i przy składaniu wniosku...mnie komputer odrzuca..bo w tym wniosku wymagane są te dane...a ja ich nigdy nie otrzymałam od sprzedającej PROSZE O POMOC
Allegro Lokalnie? To spróbuj tutaj: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d8143baa-4f1d-48b1-9dc1-e76e40a5fc38
@Client:81540112 Dane oferty powinnaś mieć tu; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Rozpocznij od Dyskusji, pomagają w niej pracownicy Allegro;