Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy jest możliwość zmiamy adresu paczkomatu ? Nie zmieniłem adresu dostawy przed zakupem a to jest 200km odemnie. Potrzebuje to zmienić na kielce zagnańska
@misiek_2709_ jak sprzedający jeszcze nie wysłał, to pisz do niego
Musisz skontaktować się ze sprzedawcą, jak jeszcze nie wysłał, to może zmienić adres.
Natomiast jeżeli przesyłka została wysłana, to skontaktuj się z Inpostem w sprawie możliwości zmiany docelowego paczkomatu. Jeżeli będzie taka opcja, to pokierują cię w jaki sposób można złożyć taką dyspozycję i ją opłacić.
Sprzedający pisze że nie może tego zrobić. Przesyłka nie została wysłana
@misiek_2709_ jeśli przesyłka nie została nadana, to anuluj zakup i zrób zamówienie do poprawnego paczkomatu
Aktualny status to oczekiwanie na nadanie. Nawet niema pola aby to anulować.
@misiek_2709_ jeśli ma taki status jak na obrazku poniżej, to oznacza, że paczka jest już w paczkomacie😒 i jedyne co możesz zrobić to poprosić @InPost o przekierowanie
@misiek_2709_ czy chodzi o zamówienie z 13 maja z Lokalnie?
Jeśli tak to obecnie dane na etykiecie wskazują na odbiór w paczkomacie KIE17N (Kielce, Zagnańska 84A), czyli wygląda na to, że wszystko ok. Sprzedający powinien teraz wygenerować etykietę i nadać do Ciebie paczkę.