anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwróciłam towar, sprzedawca zamiast pieniędzy wysłał nowy, jak mam go teraz zwrócić?

Minionek07
#1 Nowicjusz#

Dzień dobry,

21 sierpnia otrzymałam zamówienie za pomocą paczkomatu z Allegro Smart.

26 sierpnia zgłosiłam zwrot towaru, w uwagach napisałam, że nie jest sprawny.

Kilka dni później wysłałam towar do sprzedawcy za pomocą paczkomatu (darmowy zwrot Smart). Sprzedawca zamiast zwrócić mi pieniądze, wysłał nowy produkt (doszedł 7 września), który również chcę zwrócić, gdyż nie spełnia moich oczekiwań. W pierwszej przesyłce ze zwrotem wysłałam paragon jako potwierdzenie zakupu, a nowego nie otrzymałam.

Jak w takiej sytuacji mam zwrócić produkt? Czy będę musiała pokryć koszty zwrotu?

 

PS. Przepraszam za pomyłkę, ale post nie odnosi się do Allegro Lokalnie, tylko do głównego Allegro, a nie wiem jak go usunąć.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Zrobiłaś błąd odbierając ten towar po wymianie. Po zwrocie (odstąpieniu od umowy) sprzedawca powinien Ci oddać pieniądze. Teraz nie odeślesz już towaru bezpłatnie. Moim daniem powinnaś go nadać do sprzedawcy na własny koszt i domagać się zwrotu wpłaty i zwrotu kosztu odesłania, ponieważ wcześniej we właściwym czasie odstąpiłaś od umowy i już raz towar został przez Ciebie odesłany. Do zwrotu nie jest potrzebny paragon, możesz dołączyć jakikolwiek dowód zakupu, potwierdzenie wpłaty itp. Jeśli sprzedawca nie odda pieniędzy, domagaj się tego w Dyskusji; https://allegro.pl/dyskusje/nowa , w której pomoże Ci pracownik Allegro.

oznacz moderatorów

Rad-Stol
#12 Orędownik#

@xyz96 najpierw niech @Minionek07 wyjaśni co dokładnie napisała bo " zgłosiłam zwrot towaru, w uwagach napisałam, że nie jest sprawny" mi też by zasugerował że towar niesprawny czyli do reklamacji, Minionek nie napisała do sprzedawcy o zwrot pieniędzy.

 

oznacz moderatorów