Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam zakupiłem konsole Na Allegro Lokalnie, płatności dokonałem bezpośrednio na rachunek bankowy sprzedawcy dnia 13.09.20 r. Sprzedający zadeklarował wysyłkę jeszcze tego samego dnia za pośrednictwem paczkomatu impost, do dziś (17.09.20) nie otrzymałem żadnego potwierdzenia nadania paczki a sprzedający nie odpowiada na wiadomości
Kontaktuj się z nim przez Dyskusję; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj... Możesz w niej poprosić o pomoc pracownika Allegro.
https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
Płaciłeś poza Allegro Finanse więc sprawdź, czy w ogóle możesz rozpocząć Dyskusję, jeśli nie, poproś o pomoc Allegro przez ten formularz; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...