Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zmagam sie z problemem, kupilem produkt przez allegro lokalnie u prywatnego sprzedawcy, niestety bedac zagranica stracilem dostep do internetu, nie bedac w stanie przeslac danych mojemu znajomemu do odbioru paczki, ta wrocila do nadawcy. Przedstawilem sprawe sprzedajacemu i poprosilem o nr tel w celu rekompensaty za przesylke zwrotna. Oprocz tego napisalem ze jesli nadal jest zainteresowany wysyłka jestem w stanie poniesc oplate za ponowna wysylke, a w przeciwnym wypadku o zwrot kosztow (z odliczeniem kwoty powrotu do nadawcy).za 2 dni minie 14 dni od dostarczenia paczki, czy jest cos co moge zrobic zeby nie stracic kasy, wypelnic jakis formularz?
@hutrata0 Nie możesz odstąpić od umowy zakupu od prywatnego sprzedającego bez jego zgody, ale jak wiesz że paczka wróciła do niego i nie chce odpowiedzieć to załóż dyskusje i tam wszystko opisz a sprzedający ma 24godz na odpowiedź, masz tam pomoc Allegro, jakby co: https://allegro.pl/moje-allegro/zakupy/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
dzieki wielkie, sprobuje sie dowiedziec co faktycznie stalo sie z paczka, inpost na pewnym etapie przestal mnie informowac gdzie paczka sie znajduje
co mówi tracking paczki?
po uplyniecu terminu odbioru, paczka zostala przyjeta w oddziale, nastepnie "wyruszyla w droge powrotna do nadawcy" napisali to 3 lipca potem juz nic. sprobuje dowiedziec sie czegos w inpostcie, moze utworzyli nowa etykiete
@hutrata0 w zakupie od osoby prywatnej ona wcale nie musi odebrać paczki zwrotnej może ją zignorować wtedy trafia ona do magazynu paczek niedoręczalnych przewodnika i to z nim ustalasz gdzie ona jest i ponowną wysyłkę
@hutrata0 zakupiłeś u prywatnego sprzedawcy ,a ten nie ma obowiazku przyjmowania zwrotów , nie odebrana paczka pewnie dotarła do nadawcy , ale miał on pełne prawo odmówić jej przyjęcia bo towar bez względu na to gdzie się znajduje należy do Ciebie . Inpost z braku mozliwości doręczenia wyeksmitował ją do magazynu paczek niedoręczalnych ,jedyne co Ci pozostaje to kontakt z przewoźnikiem .
@hutrata0 Tak, posłuchaj się Lwa😠 > Ty zawiniłeś nie odbierając paczki > ale za namową "podpuszczacza" zacznij awanturę > Po prostu na spokojnie skontaktuj się ze sprzedającym (on też może być na urlopie) i zapłać za ponowną wysyłkę, zamiast wszczynać na życzenie kiciusia nieuzasadnioną awanturę (dyskusję) > on tylko zna ten jeden sposób rozwiązywania problemów ?> a to można załatwić na spokojnie i bez stresu
rozumiem, wedlug inpostu paczka zostala przyjeta przez nadawce tzn. nie wrocila z powrotem do magazynu. tak jak pisales, zdaje sobie sprawe, ze to ja zawinalem jednak takie rzeczy sie zdarzają, ja tez sie niczego nie domagam, a teraz probuje rozwiazac problem w sposob zeby kazda strona byla zadowolona, oferuję rekompensate za stracony czas, koszty powrotu do nadawcy niezaleznie czy sprzedajacy zgodzi sie wyslac paczke raz jeszcze czy zdecyduje sie na zwrot środków pomniejszony o ustalona kwote (rozumiem jak nie chce mu sie uzerac z kupujacym). rozpoczalem dyskusje, mam nadzieje ze sprawa szybko sie rozwiaze. dzieki wszystkim za rady i wskazowki bo kompletnie nie mialem pojecia jak sie za to zabrac.