Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, dnia 19.04.2020 zakupiłam produkt na Allegro Lokalnie u sprzedawcy: Jacek[edit] były to rękawiczki nitrylowe 2 opakowania od tamtego czasu nie ma kontaktu ze sprzedającym. Anulowałam płatność i pieniądze nie wróciły na konto. Czy mogę prosić o zwrot pieniędzy ?
Dziękuję serdecznie i pozdrawiam.
Tak się nie da, kasa jest już sprzedawcy, jeśli zakup od firmy możesz odstąpić od umowy mailowo podając stosowne dane, sprzedawca będzie miał 14 dni na zwrot wpłaconych pieniędzy, a swoją droga 4 dni to troszku mało na robienie zadymy, jaki czas miał na wysłanie w ofercie ?
Rozpocznij ze sprzedającym Dyskusję przez Allegro, pracownik Allegro w niej pomaga.
Dyskusja na Allegro Lokalnie; https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/zwrot-i-reklamacja-na-allegro-lokalnie/jak-rozpoczac-dyskusj...
Jeśli dyskusja nie pomoże, wypełnij wniosek o rekompensatę z Programu Ochrony Kupujących. W niektórych przypadkach w celu skorzystania z POK kupujący nie musi zgłaszać sprawy na policję.
Dziękuję bardzo już to próbowałam, ale ja wogóle nie mam tych rękawiczech w zakładce kupione a pieniądze z konta też zginęły
No wiec zapytaj Allegro gdzie Twój zakup, dlaczego nie możesz otworzyć dyskusji itp;
Tu jeszcze zobacz; https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/aktywne
Piszesz, że anulowałaś płatność? Co to znaczy? Jeśli płatność jest anulowana, pieniądze nie dotrą do sprzedającego i wrócą do Ciebie automatycznie za 2-3 dni.
Nie masz ich w zakładce kupione w Allegro, ale na pewno masz w Allegrolokalnie - to osobna strona. Ja też kupiłam od tego sprzedawcy, z tym że dopiero wczoraj, jednak dziś, jak widzę, jego konto zostało zawieszone.
Ja również zakupiłem 19.04.2020 i do dnia dzisiejszego brak kontaktu ze strony sprzedawcy.