anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy za zakupiony towar

Client:48648303
#7 Wielbiciel#

Zakupiłam towar z firmy [edycja] na kwotę 42,59 z Allegro Smart,byłam w kontakcie ze sklepem informowałam,że nie mogę podjąć paczkę z Poczty Polskiej nie mam możliwości dojechania do Poczty oddalonej 6 km ode mnie ,jestem niepełnosprawną ,samotną osobą,w tym wypadku czuję się oszukana przez Allegro,ponieważ chciałam aby towar doręczył mi kurier ,lecz nie mogłam tego zmienić,zakup dokonałam 24 marca 2021r. Następny zakup firmy Partner na kwotę 31,76 ,również 24 marca 2021,również Poczta Polska dostawca,dlaczego nie można opłacać kuriera,tu jestem bezpieczna wiem ,że towar otrzymam.Od tych firm nie mam zwrotu pieniędzy do dzisiaj tj.15.04.2021. Pogodziłam się ze stratą pieniędzy,nie chcę już wracać do tej sytuacji to dla mnie duży stres,Dziękuję za wysłuchanie.Dodam ,że szanuję Allegro jestem z nich zadowolona,zakupiłam wiele towarów,tylko moją prośbą było by to ,aby Poczta Polska już nigdy mi nie  dostarczała ,żebym miała wybór dostawcy.

oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

xyz96
#21 Demiurg#

Nie możesz się godzić ze stratą pieniędzy. Otwórz sprzedawcy Dyskusję; https://allegro.pl/dyskusje/nowa domagaj się zwrotu wpłaty, po 24 godzinach poproś tam o interwencję pracownika Allegro.

Gdyby to nie pomogło, po 14 dniach zamknij Dyskusję jako nierozwiązaną i złóż wniosek o zwrot środków z Programu Ochrony Kupujących; https://allegro.pl/program-ochrony-kupujacych/wybor-zamowienia

Na przyszłość - wybieraj takich sprzedawców, którzy oferują wysyłki kurierskie i zaznaczaj przy zakupie taką formę dostawy.

oznacz moderatorów

Client:48648303
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, miłego dnia.

oznacz moderatorów