Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam na Allegro Lokalnie przedmiot. Kupujący mi napisał, że nie ma towaru, bo sprzedał go już na innej platformie a tu zapomniał usunąć.
Nie dostałam zwrotu pieniędzy. Niedoszły sprzedający napisał mi, że nie ma tych pieniędzy tylko ma je Allegro i muszę anulować swój zakup aby mi Allegro zwróciło kasę. Przeszukałam całe swoje konto na Allegro Lokalnie i nie ma tam opcji "anulowania".
Co dalej robić?
@grsyka17 bo nie ma czegoś takiego, niech wejdzie w sprzedane i z tego poziomu dokona zwortu Ci kasy, jak będzie się ociągał rozpocznij dyskusje 🙂
Podeślij mu to :
Gotowe! Twój zwrot został zgłoszony – potwierdzimy to komunikatem z podsumowaniem. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w panelu Moje Allegro Lokalnie.
Pieniądze oddamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia.