anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot pieniędzy

MAMY ROZWIĄZANIE!
grsyka17
#9 Pomysłodawca#

Zakupiłam na Allegro Lokalnie przedmiot. Kupujący mi napisał, że nie ma towaru, bo sprzedał go już na innej platformie a tu zapomniał usunąć. 

Nie dostałam zwrotu pieniędzy. Niedoszły sprzedający napisał mi, że nie ma tych pieniędzy tylko ma je Allegro i muszę anulować swój zakup aby mi Allegro zwróciło kasę. Przeszukałam całe swoje konto na Allegro Lokalnie i nie ma tam opcji "anulowania". 

Co dalej robić? 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1
kostas11
#21 Demiurg#

@grsyka17 bo nie ma czegoś takiego, niech wejdzie w sprzedane i z tego poziomu dokona zwortu Ci kasy, jak będzie się ociągał rozpocznij dyskusje 🙂

Podeślij mu to :

  1. Przejdź do zakładki Zamówienia od kupujących w panelu Moje Allegro Lokalnie.
  2. Kliknij [zwróć pieniądze] przy wybranej transakcji w panelu.
  3. Przeniesiemy Cię do formularza zwrotu – zaznacz w nim powód, dla którego chcesz oddać kupującemu pieniądze.
  4. Sprawdź, czy wszystkie dane są poprawne, i kliknij [zwróć pieniądze].
  5. Poprosimy Cię o dodatkowe potwierdzenie w wyskakującym okienku – jeśli teraz potwierdzisz zwrot, nie możesz go już wycofać.

Gotowe! Twój zwrot został zgłoszony – potwierdzimy to komunikatem z podsumowaniem. Wyślemy też mejla zarówno do Ciebie, jak i do kupującego. Status zwrotu będzie widoczny przy danej transakcji w panelu Moje Allegro Lokalnie.

Pieniądze oddamy w ciągu 2–3 dni roboczych. Równocześnie dostaniesz zwrot opłaty za sprzedaż dla tego zamówienia.

________
Κώστας
oznacz moderatorów