Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam serdecznie wszystkich. 🙂
Zakupiłem na Allegro lokalne urządzenie multimedialne. Towar na aukcji wystawiony był jako nowy i sprzedawca w opisie udzielił 2 letniej gwarancji. Przesyłka został otwarta po raz pierwszy po 13 dniach od odebrania. Okazało się że produkt nie jest nowy i na dodatek nie działa. Sprzedawca został natychmiast poinformowany o tym fakcie, nie doszliśmy do porozumienia a więc rozpocząłem spór (dyskusję) z pomocą Allegro. Sprzedawca od samego początku utrudnia, unika, zmienia swoje decyzje i chce uniknąć odpowiedzialności. Po kilkudniowej dyskusji z udziałem allegro towar został wysłany do sprzedawcy w celu naprawy lub wymiany na nowy. Kurier zostawił awizo, a teraz sprzedawca twierdzi że ma problem i nie może odebrać przesyłki zwrotnej w ciągu 14 dni, mimo że śledził przesyłkę. Po 14 dniach towar zostanie do mnie odesłany.
Proszę napisać co w takim przypadku dalej będzie się działo i jakie mi praw przysługują ?
Witam ponownie i proszę o kolejną poradę.
Spór w "POBLEM Z ZAMÓWIENIEM" został prze zemnie zamkniety jako nierozwiązany i złożyłem wniosek do POK.
Natychmiast bez problemu dostałem informację że przyznano mi rekompensatę i zostały już mi zwrócone wszystkie koszta jak poniosłem.
Sprzedawca w sporze informował wcześniej że dziś paczka zostanie odebrana.
Jednak status w "śledzenie przesyłki" dalej widnieje jako "Do odbioru w placówce".
Na odebranie towaru na poczcie ma jeszcze tydzień, do wtorku 06.03.2021.
Jeśli do zakończenia awizo sprzedawca nie odbierze przesyłki i powróci ona do mnie co w takiej sytuacji mam zrobić ?
Proszę o poradę.
@gutosie Tak z ciekawości: kupujesz elektronikę i nawet nie sprawdzasz zawartości przesyłki tuż po jej odebraniu (już nie mówiąc o tym czy sprzęt jest sprawny, bo nawet nowy może się trafić fabrycznie wadliwy)? Kto tak robi?
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
Tak oczywiście masz rację ale niestety nie mogłem osobiście fizycznie tego zrobić, pech !!!
Dzięki za zainteresowanie 🙂
@gutosie Nie przejmuj się tym, nie masz obowiązku niczego sprawdzać natychmiast, na reklamację z powodu wad masz 2 lata.
@gutosie OK, rozumiem. Myślałem, że po prostu odebrałeś i nie otwierałeś paczki do momentu, w którym sprzęt był Ci potrzebny.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄