Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
19 października kupiłem kartę graficzną R9 270x sposób dostawy wybrałem do paczkomatu jak odebrałem paczkę to wróciłem do domu by sprawdzić czy jest wszystko okej i tak nie było sprzedający pisał że grafika jest sprawna i dał 7 dni gwarancji a jak tylko włączyłem program do testu grafiki to pojawiły się artefakty (migające paski) na ekranie co świadczy o tym że grafika jest uszkodzona napisałem sprzedawcy o problemie i chciałem się dogadać przed chwilą mi odpisał i napisał że zwróci mi pieniądze jak się potwierdzi że grafika jest jego i że ma 14 dni
Jak mam udowodnić że jest to jego grafika?
Dostanę zwrot pieniędzy za całość razem z przesyłką?
I czy będę musiał płacić za przesyłkę przy zwrocie?
Pozdrawiam
Jeśli sprzedawca uzna Twoją reklamację, powinien Ci oddać całą wpłatę i koszt odesłania. Porób sobie zdjęcia otrzymanego towaru i odeślij. Ty nie musisz niczego udowadniać, to on będzie musiał udowodnić, że przysłałeś mu nie to, co on Ci wysłał. Będzie problem, otworzysz mu spór.
Rozumiem że są małe szanse na odzyskanie pieniędzy?
Jeśli sprzęt jest niesprawny, reklamacja powinna być uznana, a wtedy zwrot pieniędzy się należy. W otwartym sporze możesz poprosić o pomoc Allegro; https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE
@GZDYLUS Wiesz niektórzy sprzedający, jak dają czas na tzw rozruch to oznaczają swoje produkty. Odeślij i czekaj na odpowiedź.
Przez to że ten sprzedający dawał gwarancję rozruchową byłem bardziej przekonany do zakupu tej grafiki pośród innych które nie miały tej gwarancji jedna jak mówię grafika przy obciążeniu okazuje się uszkodzona gdy sprzedawca twierdził że jest sprawna
Dyskusje już utworzyłem
Mam tam wysłać zdjęcia grafiki żeby mog sprzedawca sobie porównać czy jak?
Możesz dołączyć zdjęcia.
Poza tym nie trzymaj się tak ściśle tej jego gwarancji 7 dni. Każdy sprzedawca prywatny odpowiada za towar z ustawowej rękojmi przez dwa lata, o ile w opisie aukcji rękojmi nie wyłączył.
Te zdjęcia są dla ciebie jakby on nie uznał twojej reklamacji.Możesz je wysłać ale nie musisz.
Tylko że właśnie pisał że jak potwierdzi że to jego grafika to zwróci pieniądze a do tego chyba będą potrzebne zdjęcia bo jak inaczej ma potwierdzić
Przepraszam niewiem jak to działa nigdy nic nie zwracałem
@GZDYLUS Co tzn. jak potwierdzi, przecież on wie co tobie wysłał, tobie jest to potrzebne żebyś wiedział w razie problemów. Oczywiście możesz mu przesłać zdjęcia, ale musu nie ma.
Tak mi napisał
I nie wiem co mam teraz zrobić
Chyba jedyne co to czekać aż do dyskusji dołączy pracownik allegro
@GZDYLUS Gdy odeślesz ten towar i sprzedawca będzie stwarzał problem, nie odda Ci pieniędzy, a Dyskusja nie przyniesie rozwiązania, wystąpisz do Allegro z wnioskiem o zwrot wpłaty z Programu Ochrony Kupujących.
Za kilka dni daj znać, czy to konieczne, wtedy podam Ci linki do wniosku.
Rozumiem
Dziękuję za pomoc