Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam.
Przychodzę z problemem zwrotu towaru z licytacji na allegro lokalnie. Sprzedawca zgodził się na zwrot, podał paczkomat, lecz nie podał adresu e-mail (imienia, nazwiska i nr telefonu również, ale to wygrzebałem z e-maili od allegro) oraz od paru dni się nie odzywa. Oczywiście prosiłem o pomoc allegro, ci odpisali aby sprzedawca odpowiedział, bo grozi to blokadą. Jeżeli termin na zwrot minie (7 dni jak przypuszczam), a sprzedawca nadal się nie odezwie, to czy będę mógł nadal zwrócić towar?
@PeWu2003 Nie masz jego adresu? Odeślij pocztą na adres. Jeżeli musisz paczkomatem, proś o pomoc Allegro w Dyskusji. Od umowy odstąpiłeś, czyli poinformowałeś o zwrocie, od tego czasu przy sprzedaży konsumenckiej masz 14 dni na odesłanie paczki. Nawet jeśli ten czas się wydłuży, umowa została rozwiązana i przedmiot należy do sprzedawcy, więc teoretycznie możesz odesłać i w czasie dłuższym.
Jeżeli to zwrot w ramach reklamacji z powodu wad lub niezgodności z opisem, masz na to dwa lata.
Cóż, list przewozowy wyrzuciłem, więc nie mam jego adresu. Będę prosił o pomoc Allegro. W każdym razie dziękuję za odpowiedź. Oznaczam jako rozwiązanie i zamykam temat.
14ście dni jest w przypadku zakupu od firmy. Kupił od firmy?
Nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Kupiłam koc handmade przez allegro lokanie, przyszedł kompletnie nie taki jak się umawiałam ze sprzedawcą, dogadaliśmy się równiez w dyskusji oficjalnej że mam dokonać zwrotu ale nigdzie nie mogę znaleźć takiej opcji (tak jak to jest na zwykłym Allegro) Czy powinnam poprostu wysłac przedmiot spowrotem do sprzedającego w taki sposób jak mi odpowiada czy gdzieś poprzez Allegro Lokalnie się to robi?
Bede wdzięczna za pomoc