Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Zakupiłam produkt na allegro lokalne opłaciłam okazało się że przez przypadek kupiłam ten sam produkt jeszcze raz ale nie opłaciłam go sprzedający kazał mi opłacić jeszcze raz drugi produkt opłaciłam go a on teraz kazał mi anulować oba produkty i zrobić zwrot na mój koszt czy tak można
Nie ma zwrotu na AL, tylko za zgodą sprzedającego. Jak ci kazał anulować zakup? Jak nie wysłał towaru to podaj mu nr konta bankowego i niech ci tam odda kasę, on niech napisze o zwrot prowizji, jak mu naliczyli: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
Pisałam mu ze niema zwrotu stwierdził że ma zamówiona na jutro rozmowę z allegro i wszystkiego sie dowie
@Kola1990 troszku sprzedawca namieszał i narobił se kosztów, na AL nie ma zwrotów itp. więc zapewne Ci wyśle obydwa i nic nie zrobisz 😞 nic nie anulujesz jedyne co możesz podać numer konta na zwrot kasy, tyle po co Ci kazał płacić skoro zaraz będzie przelewał 😞
@Kola1990 według tego co piszesz sprzedawca nie zamierza Ci wysłać żadnego przedmiotu. A wyjaśnia czemu tak chce zrobić
Powiedział ze druga przesyłkę opłaciłam później ma błąd w przesyłce i może wysłać przedmiotu i tylko w momencie kiedy ja napiszę że zwracam towar (ktorego niemam ) on go wystawi jeszcze raz i wtedy będę mogła go kupić
@Client:44052296Żeby się tylko nie skończyło tym że nie będzie towaru ani zwrou środków. Po co kazał płacić za drugi skoro i tak nie zamierzał wysłać? Jak nie zwróci ci kasy to napisz tu.
Dziękuję i mam nadzieję ze rozwiązanie będzie pomyślne dla mnie
Otwórz dyskusję z nim jak nie pomoże, bo cosik tu niejasna sprawa, ty nie masz możliwości anulowania zakupu na AL, tam w dyskusji pomoże ci Allegro: https://allegro.pl/dyskusje/nowa?source=LOKALNIE