anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zwrot

Sebastian1143
#1 Nowicjusz#

Kupiliśmy twardy dysk Toshiba P300 1 TB Pc monitoring w dniu 10.06.2021 roku sytuacja jest taka iż z przyczyn wyjazdu dysk leżał nie zamontowany dziś 20.05.2022 dopiero daliśmy komputer z zakupionym dyskiem do informatyka aby go zamontował okazało się że jest uszkodzony . Co możemy w tej sytuacji zrobić? Proszę o pomoc.

 

oznacz moderatorów
1 ODPOWIEDŹ 1

LEW433
#21 Demiurg#

@Sebastian1143 Złóż reklamację sprzedającemu z tytlu rękojmi. Możesz napisać do sprzedającego przez centrum wiadomości:https://allegro.pl/pomoc/dla-kupujacych/dane-i-ustawienia-konta/centrum-wiadomosci-allegro-LvY8REV7o...  a jak nie odpowie to napisz tu: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=65a29468-5e40-4672-a8d6-e0a1f77e6d3a&subjectId=5d429015-5...

oznacz moderatorów