anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

żenada ze zwrotem nadpłaty w rozliczeniach z Allegro

KovalskyBobi
#7 Wielbiciel#

Chciałem uregulować naliczone opłaty z tytułu prowizji od sprzedaży i kliknąłem w przycisk opłać czy jak to tam jest opisane. Po chwili widzę tę samą stronę i pomyślałem, że jednak kliknięcie nie zadziało. Wziąłem kliknąłem jeszcze raz i wtedy zobaczyłem napis żeby poczekać. Efekt taki, że wpłaciłem Wam 2x i mam niepotrzebną nadpłatę na koncie. Strona jest tak zrobiona chyba celowo, bo mogłaby mieć jakieś przekierowanie bardziej czytelne. Potem próbuję odzyskać pieniądze, a tam jakiś formularz do wysłania pocztą lub faksem i jeszcze prowizja 5% od zwrotu. To są zmiany na gorsze. 

oznacz moderatorów
15 ODPOWIEDZI 15

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@KovalskyBobi Domyślam się, że nie jest to dla Ciebie komfortowa sytuacja. Jednocześnie nie mogę się zgodzić z tezą, że wprowadzone przez nas rozwiązanie jest nieczytelne lub wręcz szkodliwe, co sugerujesz. 

5% to opłata manipulacyjna, którą pobieramy w przypadku zlecania zwrotu nadpłaty. Jest ona związana z kosztami, które sami ponosimy.

Pamiętaj, że jeśli często wystawiasz oferty, możesz zrezygnować ze zwrotu nadpłaty, a środki z salda będą stopniowo rozliczane na poczet kolejnych opłat związanych z korzystaniem z Serwisu. Możliwe jest również przekierowanie środków na inne konto Allegro, w celu uregulowania rachunku na nim. 

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

sielik
#7 Wielbiciel#

Ile można czekać na zwrot nadpłaty? Wysłałem do was ten $$$^W$E$ faks (kto korzysta z faksu?) ponad tydzień temu! Oddajcie moje pieniądze!

oznacz moderatorów

konto zamknięte
Nie dotyczy

@sielik, wypłać sobie z konta AF 🙂

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@sielik Nie wymagamy przesłania formularza faksem. Mogłeś załączyć jego zdjęcie lub skan do wiadomości mailowej. W związku z trwającą epidemią jest to lepsze rozwiązanie również dla nas. Proszę, żebyś napisał w tej sprawie przez formularz. Odpowiedni zespół zajmie się Twoim zgłoszeniem.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@sielik @KovalskyBobi 

Po co faksem czy pocztą jest prosty sposób na wysłanie formularza 🙂

  1. Przejdź do zakładki Rozliczenia z Allegro.
  2. Kliknij [odbierz nadpłatę].

  3. Wypełnij, podpisz i prześlij Formularz Zwrotu Nadpłaty

    • w załączniku - w tym celu skorzystaj z przycisku poniżej

https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=d1df83fc-8979-4595-90f6-008242ba2095

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Bortekk
#3 Debiutant#

Jaki jest adres e mail allegro? By przesłać np. formularz zwrotu nadpłaty.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@Bortekk 

Formularze wysłane za pośrednictwem tradycyjnej poczty, rozpatrzymy w późniejszym terminie. Szybciej rozpatrzymy Twój formularz, przesłany w mailu. Wydrukuj formularz, wypełnij go i podpisz, a następnie załącz jako skan lub zdjęcie w wiadomości mailowej. Wiadomość wyślesz za pomocą formularza kontaktowego. Wystarczy, że klikniesz przycisk [Skontaktuj się z nami], który znajdziesz pod tym artykułem.

https://allegro.pl/pomoc/dla-sprzedajacych/rachunek-biezace-saldo-i-wplata/czy-moge-odzyskac-nadplac...

oznacz moderatorów

Bortekk
#3 Debiutant#

Dobra wszystko wiem dzięki.

oznacz moderatorów

xyz96
#21 Demiurg#

@KovalskyBobiTo nie jest wynikiem żadnej zmiany, opłata 5% za zwrot nadpłaty jest pobierana od bardzo wielu lat. Moim zdaniem to zdzierstwo, a nie "opłata manipulacyjna", zwłaszcza przy większych kwotach.

oznacz moderatorów

mwmonety
#21 Demiurg#

Nie rozumiem z czego wychodzi te 5% ,nie raz ktoś się u mnie pomyli przy wpłacie ale nigdy nie żądałem od nikogo opłat z tytułu oddania komuś co nie moje tak być nie powinno .Żaden bank też za zlecenie przelewu nie woła 5% .Pieniądze powinny być zwrócone niezwłocznie ,to tylko ludzka pomyłka ,lepiej oddać i zachować klienta niż utrudniać i skubać go z jego środków bo łatwo można go stracić bezpowrotnie .

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

I tu muszę się zgodzić z xyz że to jest zdzierstwo, ponieważ działa to tylko w jedną stronę, jak wpływa podwójna zapłata, przetrzymujecie kilka dni i oddajecie bez "opłaty manipulacyjnej", trzymacie kasę z nieudanej płatności.

oznacz moderatorów

PitEuro
#7 Wielbiciel#

Rzeczywiście tak to jest skonstruowane, że łatwo zapłacić podwójnie (ja też tak zapłaciłem).  Żeby odzyskać pieniądze trzeba mieć drukarkę, lub iść do punktu gdzie drukują, gdzie też przeważnie mają min opłatę 3-4 złote. Na wydrukowanym wniosku jest podany adres na który można wysłać list pocztą oraz numer faksu. NIC O TYM, ŻE MOŻNA WYSŁAĆ MAILOWO!!!!!!!!! Trzeba być dociekliwym i mieć czas żeby to wszystko zrobić i jeszcze dojść do tego, jak wysłać wniosek drogą elektroniczną.

oznacz moderatorów

eMTe2005
#8 Zapaleniec#

Heh, teraz się zorientowaliście że firma obracająca miliardami ma portal skonstruowany w stylu późnych lat 90-tych? Moim zdaniem ta siermięga jest celowa. Płacisz, po czym strona wraca do punktu wyjściowego z przyciskiem zapłać. Chodzi tu właśnie o to żeby ludzie się mylili a portal ma dodatkowe pieniądze z pomylek. 5% razy tysiące pomyłek, cóż, bogaty zawsze chce mieć więcej. Tu mamy jednak do czynienia z celowym oszustwem

oznacz moderatorów

KovalskyBobi
#7 Wielbiciel#

ja to pisałem 2.5 roku temu 🙂 Oczywiście nic się nie zmieniło - wg Allegro wszystko jest idealnie

oznacz moderatorów

annas14-firma
#16 Inspirator#

Najsmutniejsze jest to, że takie działania stanowią dla wielu wzorzec jak skutecznie prowadzić biznes. Ograniczone zaufanie to zasada przeniesiona z ruchu drogowego. Może tak już musi być.

 

 

oznacz moderatorów