Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
在物流显示签收的情况下 (期间 圣诞节 新年假期, 导致延误), 平台按照买家要求就冻结账户, 这是危险的)
Hi @YOUBAOHOME, if you need our help, please write about your problem in English. We will try to help you, but we have to know more details.
Jako sprzedawca, zwłaszcza sprzedawca-firma, jesteś odpowiedzialny za dostarczenie, a nie tylko wysłanie towaru.
W okresie Bożego Narodzenia i Nowego Roku klientom bardziej niż zwykle zależy na szybkiej dostawie i trzeba o tym pamiętać.
Utrzymuj kontakt z klientami, którzy zgłaszają brak przesyłki w terminie, odpowiadaj w dyskusjach, zwracaj wpłaty jeśli trzeba. Wtedy będziesz mieć lepsze opinie od klientów i serwis nie będzie miał powodów do zawieszenia konta.
Ważne - z klientami trzeba się porozumiewać w ich ojczystym języku. Musisz rozumieć, co do Ciebie piszą i odpowiadać tak, żeby oni zrozumieli. Tłumacz Google nie zawsze wystarczy, warto mieć pracownika, który zna polski język.
@Kasiulki2 走的路!🙂