Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam. Specyficzna sprawa na czasie. Klient zakupił 3 grudnia przedmiot na prezent na Gwiazdkę. W Wigilię okazało się, że nie działa. Żąda zwrotu pieniędzy. Raczej trzeba iść na rękę ale z ciekawości poznam opinie innych. Pozdr.
Sprzedałeś jako firma czy jako prywatny? Zgłasza reklamacje musisz rozpatrzyć masz 14dni od momentu zgłoszenia o sposobie rozpatrzenia uznanej reklamacji decyduje sprzedawca jak mu się podoba. @Smartnow
Sprzedawałem jako firma. Zakupione na prezent. Dali dziecku pod choinkę a tu klapa 😞
@Smartnow Możesz iść na rękę, ale tu jest reklamacja i masz możliwość naprawy.
Wymianę też brałem pod uwagę ale klient od razu, bez wcześniejszego kontaktu mailowego założył dyskusję i żądanie zwrotu.
@Smartnow Klient ma prawo do zwrotu rozumianego jako odstąpienie od umowy jeśli się rozmyślił albo mu sie nie podoba. Ale jeśli to jest reklamacja to twoim obowiązkiem jest błąd naprawić, wysłać przedmiot wolny od wad.
Więc przyjmujesz zwrot zabawki, oglądasz co się stało i możesz reklamację uznać jako słuszną bądź odrzucić jako bezzasadną, bo na przykład dzieciak rozwalił zabawkę. Nic nie jest wieczne.
Więc przede wszystkim domagaj się zwrotu zabawki celem oględzin, ale nie oddajesz od razu pieniędzy, musisz przede wszystkim podjąć decyzję czy uznajesz reklamację. Masz na to 14 dni od zgłoszenia, czyli od wigilii chyba.
Jednak jeżeli wartość przedmiotu jest niewielka może po prostu oddać pieniądze bez ceregieli bo za przesyłki reklamacyjne płacisz ty jeśli reklamacja jest słuszna.
Ja nawet rozumiem żądanie zwrotu pieniędzy bo święta minęły, prezent był (zaliczony), a kasa by się przydała na nowe zakupy. Po co dzieciakowi druga zabawka i tak ją rozwali.
@br. Wartość to 90zł. To smartwatch i muszę mieć go z powrotem bo będę go reklamował w hurtowni. Wyszło na to, że dopłacę do interesu bo po opłatach Allegro i przesyłce zwrotnej zegarka do mnie będę w plecy.
Jak zgłosił zwrot po upływie 14dni to nie musisz się na to godzić.
@LEW433Być może ale duże ryzyko negatywa.
Wiesz to ryzyko i tak istnieje!
@LEW433Faktycznie, nie pomyślałem. Już na tym etapie, jeśli nie wypalił prezent może być negatywnie nastawiony. Chyba trzeba zadzwonić i usłyszeć jaka sytuacja.
Od 3 grudnia to 14 dni dawno minęło, ale to reklamacja niestety...
@Smartnow jak już chcesz iść na rękę to poproś o zwrot (wyślij kuriera lub wygeneruje etykietę( i po otrzymaniu paczki obejrzyj jaka przyczyna awarii czy mechaniczna czy ukryta wada. Jak ta druga to zwróć pieniądze.
@Client:44052296W takim razie jak załatwić najtaniej dla mnie przesyłkę zwrotną?
@Smartnow jak klient się zgodzi podejść to wygeneruje etykietę np. paczkomat inpost i wyślij mu te etykietę. Chyba, że taniej maszy umowę z kurierem
Ja prywatnie korzystam z brokera pocztowego sendit
@Client:44052296Są jakieś specjalne, lepsze ceny na takie etykiety dla sprzedawców Allegro?