Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
czy ktoś wie czemu nie mogę aktywować PayU cały czas wysyłam im 1.01 grosz i odsyłają mi spowrotem wieczniej jak wysłałam to pisało że jest w trakcie weryfikacji a teraz takie coś proszę o pomoc
Sprawdź czy wszystkie podane dane zgadzają się z tymi w allegro i w banku. Jeśli nie będą to weryfikacja nie przejdzie. Jeśli zaś się zgadzają i nic to pisz na allegro kontakt lub zawołaj moderatorki.
@Grubas09890 skonsultowałam ten problem. Obecnie występują problemy z wypłatami od operatora Przelewy24, otrzymałam odpowiedź, że powinieneś kliknąć "zmień" przy numerze rachunku i w ten sposób ponownie wykonać przelew weryfikacyjny, aby wypłacić środki.
Pamiętaj proszę, że aby weryfikacja się udała dane właściciela konta Allegro muszą być identyczne jak konta w banku.
Dzień Dobry to jakiś skandal że nie można wypłacić swoich pieniędzy. Co to ma być usługa chwilowo niedostępna ??? Zapłaciłem już Allegro Lokalnie - opłata za obsługę transakcji. Pytam gdzie są moje pieniądze ??? 14398455-27bb-4843-b2fe-09f110e659ad
Dlaczego nie mogę aktywować przelew24 aby móc wypłacić swoje środki ze sprzedaży?wyswietla mi się komunikat..chwilowo niedostępna...?? Wszystko jest aktywne
Aktywowałam parę lat temu 2-3 lata
Orzez inną przeglądarkę ten sam komunikat ..usługa chwilowo niedostępna...
@lgosia2 czy mogę poprosić Cię o przesłanie zrzutu ekranu z tym komunikatem. Nie otrzymaliśmy dzisiaj innych zgłoszeń na ten temat, więc skonsultuje co u Ciebie powoduje ten problem, jednak zrzut z komunikatem będzie niezbędny do konsultacji.
@lgosia2 dziękuję! Otrzymałam informację, że występują problemy wypłatami od operatora Przelewy24, odpowiedni zespół już pracuje nad rozwiązaniem problemu. W tej sytuacji, muszę poprosić Cię o cierpliwość.
Do dzisiaj brak możliwości wypłacenia środków.
Problem zgłaszam 02.10 i do dnia dzisiejszego nie mogę wypłacić środków. Scany przelewu wysłane i nic. Przetrzymywanie pieniędzy, odsetki rosną tylko czy za przetrzymywanie rownież zostanie naliczone 10.46% ?!
Wczoraj wyslałam @ Potwierdzenie o które poprosiła Pani z biura obsługi klienta w tej dokladnie sprawie ,wysłałam wraz z potwierdzeniem zwrotu . Posiadacie wszystko co potrzebne ,5dni to 5 dni . Czytałam iz to często wasza metoda na przedłużenie w wypłacie środków. Skoro macie wszystko to ile jeszcze należy wykazać sie w cierpliwości?
Dzień dobry, mam ten sam problem. Nie mogę aktywować przelewy24.
Przycisk aktywuj ma kolor szary i jest przy nim wykrzyknik. Klikając na niego wyskakuje komunikat: usługa chwilowo niedostępna.
@Zabawki_Darii Konsultuję tę sprawę. Kiedy dostanę odpowiedź, odezwę się ponownie.