Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, chce pidzielic sie pewnymi przemyśleniami od usł jedna osoba kupiła ode mnie dwa razy kilka przedmiotów za pierwszym razem dokonała zakupu nie opłaciła go i minutę później anulowałam ponieważ zapomniała domówić jeszcze innych przedmiotów do koszyka. Następnie dokonała właściwego płacąc za niego wybierając opcję dostawy. Otóż po jakimś czasie dostaję od kupującego dwa negatywne komentarze do obu transakcji w jednej transakcji Do której nie doszło Ponieważ kupujący natychmiast ją anulował opis negatywnego komentarza brzmiał " zbyt długi czas oczekiwania" Natomiast w kolejnym przypadku komentarz brzmiał "zbyt drogo". Otóż Jak można wystawić 2 tak niewłaściwe komentarze klient wystawia jeden komentarz do umowy do której nie doszło a w drugim przypadku kupując świadomie za cenę podana w aukcji informuje że jest niezadowolony bo jest za drogo. Próbowałem interweniować w tej sprawie w Allegro ale niestety Powiedziano mi że to są subiektywne odczucia klienta. Idąc dalej Rozumiem że mogę na kilku aukcjach w losowo wybranych ludzi zamówić jakieś przedmioty następnie od razu anulować zamówienie i wystawić im negatywne komentarze. Nie rozumiem jak Allegro może wspierać tak beznadziejne postępowanie.
Bezzasadne opinie negatywne powinni sami usuwać ,ponów prośbę o usunięcie oraz napisz do tego klienta o anulowanie komentarza który psuje twój wizerunek i nie powinien w takich przypadkach być wystawiony.
Za anulowany zakup nie można wystawić komentarza. Chyba, że masz na myśli anulowanie samej płatności.
Chodzi o anulowanie tych negatywnych komentarzy które ten sprzedawca otrzymał ,z tego co pisze kompletnie niesłusznie .
Tak
Jak można dać komuś negatywny komentarz za to że towar jest za drogi cena nic się nie jest ukryta można kupić albo nie albo się zgadzam z tą ceną do dokonując zakupu albo się nie zgadzali nie kupuję ale kupić po to żeby dać negatywny komentarz Nie rozumiem tego
@mkperfumy myśle że tą ocene za transakcje opłaconą (drogi towar) bedzie trudno usunąć bo usłyszysz - subiektywna ocena (pamietaj że pod komentarzem negatywnym masz prawo sie do niego odnieść)
Jesli chodzi o tą drugą ocene myśle że możesz powalczyc o usunięcie - do transakcji nie doszło z powodu jej nie opłacenia przez klienta wiec nie ma podstaw do oceny czasu wysyłki w danej transakcji a zdaje sie to był powód negatywa według klienta.
@_Likos_ Tu masz rację ocenę za cenę towaru allegro nie będzie chciało usunąć ale w tym przypadku należy poprosić klienta o jej anulowanie ,sam zdecydował że kupuje za tyle ile był przedmiot wystawiony ,jak mu się cena wydawała zbyt wysoka mógł negocjować ze sprzedawcą przed zakupem .
@mwmonety raczej watpie aby klient sam chciał usunąc. Jesli by chciał to nie wystawiałby oceny do transakcji do której nie doszło a sprzedawca otrzymal dwa negatywy.
Tym bardziej jesli jedną ocene usunełoby allegro na wniosek sprzedawcy to raczej rozsierdzi klienta wiec nie wiem czy zechce usunąc.
Jedno co można zrobić to po prostu odnieśc sie pod komentarzem. Tak mi sie wydaje
@_Likos_ Można i tak ,kiedyś sam jak się ładnie ,subiektywnie odniosłem do jego opinii to bardzo chętnie ją usunął ale to był chyba jakiś sklep konkurencyjny .
Niestety kupujacy nie odpowiada na maile i telefony.
pozostaje chyba tylko dodać kupującego do czarnej listy 😞
szkoda, że allegro ani trochę nie broni sprzedających przecież oba przypadki ewidentnie kwalifikują się do usunięcia przez allegro. To wg mnie czysta złośliwość kupującego. Skoro cena za wysoka to po co kupował. Nie wspomnę już o tym jak można wystawić komentarz o długim czasie oczeiwania jeśli kupujący nie zapłacił 🤔 Niektórzy kupujący niestety robią na allegro co chcą i allegro na to pozwala. Zupełnie jakby nie było granic a część bezczelnie to wykorzystuje.
Hmmm.. wiecie jak to jest tak naprawde jak nie bedzie kupujacych to bedzie mniej zawieranych transakcji.. sprzedajacy zawsze sie znajda bo kto nie chce sprzedac wlasnego towaru.. uwazm to calkowicie za niestosowne ze tylko strona kupujaca jest broniona. A nam co pozostaje ..... " niestety nic nie mogę zrobić to jest subiektywne odczucie kupującego"
DOBRA WIADOMOSC .. administrator usunął złe komentarze dotyczące tego konkretnego przypadku. Bardzo dziękuję za interwencję w tym temacie Pozdrawiam