anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Absurdalne oceny jakości sprzedaży

tellico
#9 Pomysłodawca#

Dzisiaj odkryłem, że jakość mojej sprzedaży spadła z Super do Dobry. Okazało się, że straciłem 100 pkt., za średni czas odpowiedzi i 40 pkt. za terminowe odpowiedzi. W zamian dostałem 30 pkt za brak pytań od klientów i 15 pkt za brak pytań w dyskusjach. Na czacie pan Dawidem z obsługi przypomniał mi jak są przyznawane oceny za brak pytań i brak dyskusji. Zależą one od ilości zamówień i od ilości ofert. W skrócie: max to w sumie 140 pkt jeśli masz 500 zamówień i 500 ofert. 

Czyli mamy sytuację, że porządny (acz nieduży) sklepik mający jedno, dwa zamówienia dziennie, kilkadziesiąt ofert, polecenia100% oceny 5.0/5.0, którego właściciel odpowiada rzeczowo i konkretnie w ciągu pół godziny (a nie wysyła gunwoformułkę z automatu) i generalnie starający się stawiać na to na co mogą stawiać mali sprzedawcy czyli na JAKOŚĆ nie ma najmniejszych szans rywalizować z megahurtownią wysyłającą rozpadający się **piiip** za grosze ale za to generującą setki zamówień w zakresie JAKOŚCI SPRZEDAŻY. No chyba, że poprosi się znajomego o zadanie jakiegoś zdupypytania, zeby nabić punkty...

Pytanie: czy jest to kolejny element strategii Allegro polegającej na wyniszczaniu małych, ale jakościowych sprzedawców i ich dyskryminacji (czekamy kiedy wreszcie UOKiK się za to weźmie) czy po prostu ktoś nie przemyślał zasad punktacji?

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8

LEW433
#21 Demiurg#

czy jest to kolejny element strategii Allegro polegającej na wyniszczaniu małych, ale jakościowych sprzedawców i ich dyskryminacji

tak to wygląda.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@tellico ustaw sobie autorespondera , nie dawno był wątek , klient żalił się na automatyczne odpowiedzi na pytania i w związku z tym eksperymentalnie wyłączyłem boota, z buta dostałem - 70pkt za wydłużony do 7H czas odpowiedzi na nocne pytania dotyczące parametrów jasno i rzeczowo opisanych w ofertach .

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

dla mnie czas odpowiedzi powinien się liczyć w ramach otwarcia sklepu, a nie ja np. nie siedzę wieczorami na allegro firmowym (jestem pracownikiem)

oznacz moderatorów

tellico
#9 Pomysłodawca#

Ale jestem karany nie za to, że nie odpowiadam tylko za to, że nie ma pytań...

oznacz moderatorów

sklep_solpio
#13 Ambasador#

ja to rozumiem 😄 dla mnie to jest głupota 

dlatego się dziwię jak można karać za coś gdy jest wszystko idealnie ?:D

oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Miałem podobnie - z dnia na dzień ponad 100 pkt. w dół, chyba za to, że nikt przez miesiąc nie zadał mi pytania.

Teraz paradoksalnie znów +100 w górę, bo klient założył dyskusję, na którą mu odpowiedziałem. Punkty zawdzięczam zatem AllegroOne, które ma gdzieś terminowe doręczanie przesyłek.

oznacz moderatorów

AGD-RTV-IT
#13 Ambasador#

@DlaMistrzow_pl to teraz pozostaje trzymać kciuki, by Kupujący nie kliknął, że dyskusja nierozwiązana. To z miejsca kilkaset pkt na minusie. Przy małej sprzedaży od -250 pkt w dół. A automatyczne zamykanie dyskusji przez Allegro działa mocno wybiórczo.

Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT

Pozdrawiamy
PHU MAR-SAT
oznacz moderatorów

DlaMistrzow_pl
#12 Orędownik#

Niestety.

Klient już otrzymał zamawiany produkt wysłany innym kurierem i mam nadzieję zakończy dyskusję, a AllegroOne nadal przechowuje mi paczkę w oddziale (wysłana 3kwi z doręczeniem "na jutro"). Koszty nieudolnej zabawy w firmę "kurierską" ponosi Sprzedający (powinni to wpisać w regulamin).

oznacz moderatorów