Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzisiaj odkryłem, że jakość mojej sprzedaży spadła z Super do Dobry. Okazało się, że straciłem 100 pkt., za średni czas odpowiedzi i 40 pkt. za terminowe odpowiedzi. W zamian dostałem 30 pkt za brak pytań od klientów i 15 pkt za brak pytań w dyskusjach. Na czacie pan Dawidem z obsługi przypomniał mi jak są przyznawane oceny za brak pytań i brak dyskusji. Zależą one od ilości zamówień i od ilości ofert. W skrócie: max to w sumie 140 pkt jeśli masz 500 zamówień i 500 ofert.
Czyli mamy sytuację, że porządny (acz nieduży) sklepik mający jedno, dwa zamówienia dziennie, kilkadziesiąt ofert, polecenia100% oceny 5.0/5.0, którego właściciel odpowiada rzeczowo i konkretnie w ciągu pół godziny (a nie wysyła gunwoformułkę z automatu) i generalnie starający się stawiać na to na co mogą stawiać mali sprzedawcy czyli na JAKOŚĆ nie ma najmniejszych szans rywalizować z megahurtownią wysyłającą rozpadający się **piiip** za grosze ale za to generującą setki zamówień w zakresie JAKOŚCI SPRZEDAŻY. No chyba, że poprosi się znajomego o zadanie jakiegoś zdupypytania, zeby nabić punkty...
Pytanie: czy jest to kolejny element strategii Allegro polegającej na wyniszczaniu małych, ale jakościowych sprzedawców i ich dyskryminacji (czekamy kiedy wreszcie UOKiK się za to weźmie) czy po prostu ktoś nie przemyślał zasad punktacji?
czy jest to kolejny element strategii Allegro polegającej na wyniszczaniu małych, ale jakościowych sprzedawców i ich dyskryminacji
tak to wygląda.
@tellico ustaw sobie autorespondera , nie dawno był wątek , klient żalił się na automatyczne odpowiedzi na pytania i w związku z tym eksperymentalnie wyłączyłem boota, z buta dostałem - 70pkt za wydłużony do 7H czas odpowiedzi na nocne pytania dotyczące parametrów jasno i rzeczowo opisanych w ofertach .
dla mnie czas odpowiedzi powinien się liczyć w ramach otwarcia sklepu, a nie ja np. nie siedzę wieczorami na allegro firmowym (jestem pracownikiem)
Ale jestem karany nie za to, że nie odpowiadam tylko za to, że nie ma pytań...
ja to rozumiem 😄 dla mnie to jest głupota
dlatego się dziwię jak można karać za coś gdy jest wszystko idealnie ?:D
Miałem podobnie - z dnia na dzień ponad 100 pkt. w dół, chyba za to, że nikt przez miesiąc nie zadał mi pytania.
Teraz paradoksalnie znów +100 w górę, bo klient założył dyskusję, na którą mu odpowiedziałem. Punkty zawdzięczam zatem AllegroOne, które ma gdzieś terminowe doręczanie przesyłek.
@DlaMistrzow_pl to teraz pozostaje trzymać kciuki, by Kupujący nie kliknął, że dyskusja nierozwiązana. To z miejsca kilkaset pkt na minusie. Przy małej sprzedaży od -250 pkt w dół. A automatyczne zamykanie dyskusji przez Allegro działa mocno wybiórczo.
Pozdrawiamy
Dział Sprzedaży
PHU MAR-SAT
Niestety.
Klient już otrzymał zamawiany produkt wysłany innym kurierem i mam nadzieję zakończy dyskusję, a AllegroOne nadal przechowuje mi paczkę w oddziale (wysłana 3kwi z doręczeniem "na jutro"). Koszty nieudolnej zabawy w firmę "kurierską" ponosi Sprzedający (powinni to wpisać w regulamin).