Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Czy istnieje możliwość zmiany adresu dostawy zwrotu (już zgłoszonego)? Zmieniłam adres w ustawieniach ogólnych dotyczących dostawy zwrotów, ale nie zmienił się ten adres przy szczegółach konkretnego zwrotu.
Klientka jeszcze towaru nie odesłała i wszystko jej jedno, gdzie wyśle, a ja nie wiem, jak mogę adres zmienić w odniesieniu do konkretnego zwrotu. Ona mówi, że też nie może zmienić, bo odsyła towar poprzez automatyczne generowanie kodu.
Czy ktoś może coś podpowiedzieć w tej sprawie?
@PrimumVerbum nie zmienisz , możesz się dogadać z klientką , ale dodatkowe koszty będą po Twojej stronie .
@PrimumVerbum Cześć. 🙂 Przykro mi, ale nie ma opcji aktualizacji adresu do zwrotu. Jest on zaciągany z momentu zakupu. W tym przypadku możesz zaoferować zwrot towaru na własny koszt (pokryjesz koszty zwrotu). Możesz również podać mi numer tego zamówienia. Klientka zwróci produkt na własny koszt, a my przyznamy jej monety (do wykorzystania w ramach kolejnych zakupów).