Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
zaktualizowaliśmy warunki zwrotów na Allegro, kliknęliśmy zapisz i myśleliśmy, że jest po sprawie. Niestety po jakimś czasie otrzymaliśmy wiadomość, że nie mamy zaktualizowanych warunków zwrotu:/Obejrzeliśmy filmik instruktażowy dla sprzedających i nadal nie wiemy, gdzie jest błąd. Poklikaliśmy jeszcze raz, zatwierdziliśmy zmiany tak jak wcześniej i...co dalej? Czy powinien nam się wyświetlić jakiś komunikat, że już jest ok?
@DarkProjectSC Może wyczyśćcie przeglądarkę lub ją zmieńcie, a potem znowu zaktualizujcie warunki zwrotów i zatwierdźcie. Zobaczycie, czy zmiany zostaną zapisane.
jak mam sprawdzić czy zmiany zostały zapisane?
Zawsze możesz dopytać tu : https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=4a6df9f8-0556-4b18-8930-68906a58c18e
@DarkProjectSC może macie utworzone kilka wariantów zwrotu półuczonych do ofert
mamy dwa warunki zwrotów: dla produktów spersonalizowanych i niespersonalizowanych
wejdź w ofertę jako wylogowany i zobaczysz co masz napisane w zakładce zwrot