Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Próbowałem już dwa razy aktywować konto do wypłat. Dwa razy Payu zwróciło mi złotówkę a konto dalej nie aktywne.
@zibikielce Może potrwać bardzo długo jeśli się nie upomnisz. Dane konta Allegro zgodne z danymi konta w banku? Zadzwoń do PayU +48616284505 - prawdopodobnie w ten sposób konto zostanie zweryfikowane "od ręki".
@zibikielce Allegro nie podaje powodu negatywnej weryfikacji, choć mogłoby to robić, ale woli przetrzymywać cudze pieniądze. Jeśli sam się nie upomnisz, nie zapytasz o powód, nie zadzwonisz, nie napiszesz tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1588cdd0-0680-4a7f-a68c-8e1864769ebb możesz czekać miesiącami. Były tu opisywane wielokrotnie podobne przypadki.