Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Kiedy aktywowałem moje konto sprzedawcy alegro, moje konto wypłaty i dane firmy zostały odrzucone. Proszę powiedz mi, co mam zrobić, aby nie został odrzucony. Kilka razy kontaktowałem się z obsługą klienta bez wyraźnego wyniku. Ponownie przesłałem również informacje o podatku VAT, ale wydaje się, że to nie działa.
ie mogę się doczekać twojej odpowiedzi.Dziękuję bardzo
@JHYDESIGN Cześć 🙂 Aktywacja Twojego konta została odrzucona, ponieważ nie wysłałeś wymaganych dokumentów.
Możesz ponownie przesłać prośbę o aktywację konta, korzystając z poniższego linku:
https://na.allegro.pl/rejestracja-odnowienie-konta-firmowego
Bardzo dziękuję za odpowiedź.
Wysyłam plik wiele razy i otrzymuję ten monit :“Przesłany przez Ciebie dokument stracił ważność lub jest starszy niż 4 miesiące. Prześlij nam nowszy dokument."
Czy nadal mogę wykorzystać te informacje do zarejestrowania konta sprzedawcy? Jeśli nie mogę zarejestrować się bezpośrednio przy użyciu tych informacji, jakie informacje muszę zastąpić, aby zarejestrować nowe konto sprzedawcy?
@JHYDESIGN Z tej informacji wynika, że dokumenty, które przesłałeś straciły ważność. Abyśmy mogli aktywować Twoje konto, musisz przesłać ważne i aktualne dokumenty. Jeśli potrzebujesz pomocy naszego pracownika, napisz do nas wiadomość przez ten formularz.