Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przelew został wysłany, czy mogę prosić o weryfikację 🙂
@wospsztabus prześlij proszę potwierdzenie przelewu weryfikacyjnego na adres spolecznosc@allegro.pl zobaczę co da się zrobić 🙂
Wysłałam maila, proszę o info zwrotne, chodzi o aukcje WOŚP i nie wiem jak to przyspieszyć.
@wospsztabus otrzymałam Twoją wiadomość i już działam w tej sprawie, poproszę Cię jeszcze o cierpliwość, dam znać, gdy tylko otrzymam informacje o aktywacji Twojego konta.
Będę bardzo wdzięczna za pomoc
@wospsztabus już wyjaśniam co się wydarzyło i co należy zrobić. Aktywacja nie może zakończyć się pozytywnie, ponieważ w danych konta w części "imię i nazwisko" jest nazwa sztabu, a nie Twoje dane. W związku z tym weryfikacja nie przechodzi pomyślnie, ponieważ dane konta Allegro i właściciela konta w banku muszą być takie same.
W tej sytuacji są dwa rozwiązania:
- rejestracja nowego konta na właściwe (Twoje) dane (dodam, że login możesz zmienić na związany z wośp), wykonanie przelewu i przesłanie potwierdzenia (na adres spolecznosc@allegro.pl),
- jeżeli zależy Ci na tym koncie to poproszę Cię o kontakt za pomocą tego formularza konieczne będzie przesłanie dokumentu tożsamości na podstawie którego odpowiedni zespół zmieni dane i aktywuje konto.
Jeśli zdecydujesz się na drugą opcję, to daj proszę znać, gdy napiszesz przez formularz, poproszę o szybsze zajęcie się sprawą.
wybrałam drugą formę, wysłałam formularz, będę wdzięczna za szybsze rozwiązanie problemu
@wospsztabus widzę, że konto jest już zweryfikowane i możesz wystawić z niego oferty 🙂