anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

ALLEGRO BLOKUJE WYPŁATĘ ŚRODKOW SPRZEDAWCÓW POD PRETEKSTEM WERYFIKACJI

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Od 1 września 2022r. Allegro wprowadziło nam weryfikację przy wypłacie środków z allegro pomimo że na  przeslanie przelewy za złotówkę i dosłanie kopii dowodu  mamy czas do 28.10.2022. Po zrobieniu przelewu na początku miesiąca rozpoczęła się weryfikacja która trwa do dzisiaj bez możliwości wypłaty środków.  Po złapaniu kontaktu z allegrem stwierdzili ze  mamy dosłać kopie dowodu-co otrzymali i potwierdzili ok 09.09. Na dzień dzisiejszy 19.09.2022 weryfikacja trwa i trwa i trwa.... kasy nie można wypłacić . Na dzień dzisiejszy jedyny kontakt  co ktoś odpisze to na faceboku  gdzie poruszyliśmy sprawę -ale tam to tylko zapewnienia że zajmują się sprawą , że odpiszą itd. NA TĄ CHWILĘ UZNAJĘ ZE ZMALWERSOWALI  NAM NIE MAŁĄ KASĘ I PYTAM KOMU Z WAS JESZCZE TAK SAMO ZABLOKOWALI SRODKI BO MY JUŻ JESTEŚMY GOTOWI ZŁOSIĆ WYŁUDZENIE ?

oznacz moderatorów
13 ODPOWIEDZI 13

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN, zweryfikuję tę sytuację i wrócę do Ciebie z odpowiedzią, gdy dowiem się czegoś więcej. 

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

0-daria
#8 Zapaleniec#

 i co kolego , jak allegro załatwiło tą sprawę? bo do mnie też przysłali coś na maila żeby weryfikować konto i obawiam się czy to nie jakieś wyłudzenie. Skoro jest czas do 28-10 to dlaczego allegro blokuje kasę. Może ktoś z allegro się wypowie w tej sprawie bo przecież czytają te posty. Ja też zapytałem tutaj w społeczności ale nikt nic konkretnego nie odpowiedział . Daj znać jak to wyszło u ciebie.

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mr_oma
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN, otrzymałam informację, że masz już aktywne wypłaty. Konsultuję jeszcze kwestię przekazania dokumentów.

Przepraszam Cię, że tyle to trwało.

   Maja
   Moderatorka


   _____________
   Daj znać, co myślisz o Allegro Gadane i wypełnij ankietę! 🙂
oznacz moderatorów

krha
#7 Wielbiciel#

Ja mam identycznie. Blokują wypłatę mimo wpłaty 1.01 pln jako potwierdzenie. PRzypominam że skanowanie dokumentów czy kserowanie jest nielegalne z wyjątkiem banków. Jeżeli Allegro nie udostępni środków do końca tygodnia sprawa ląduje na policji.

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

U nas zablokowali 1 wrzesnia , do 9wrzesnia allegro dosało przelew i skan dowodu (prawidłowy) jak 20 wrzesnia zrobiliśmy zadymę wszędzie a sprawa oparła się o wydział kryminalny okazało się że allegro przekazało te dane do payu dopiero 17 wrzesnia a do przelewy24 dopiero po naszej zadymie 20 wrzesnia. Sami kontakowaliśmy się z przelewy 24 i payu i to praktycznie skutkowało odblokowaniem wypłat 21 wrzesnia. Do tego dnia allegro kłamało i kłamało , rzekomo ponaglali operatorów za weryfikację a nie przekazali im danych do weryfikacji. TERAZ WSZYSTKIE TE KŁAMCZUCHY SIEDZĄ CICHO I NIKT NIE ODPOWIADA NA BANALNE PYTANIE !!!! DLACZEGO ALLEGRO PRZEZ 2 TYGODNIE NIE PRZEKAZAŁO WNIOSKU O WERYFIKACJĘ  DO OPERATORÓW?????????

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN Naprawdę mi przykro, że spotkała Cię taka sytuacja, ale nasi pracownicy wyjaśniali z Operatorem kwestię tego, że wykonany przez Ciebie przelew weryfikacyjny nie został zaksięgowany u Operatora. Przepraszam Cię za te opóźnienia i mam nadzieję, że taka sytuacja już się nie powtórzy. 

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Dlaczego kłamiesz i zwalasz winę na innych. Przelew weryfikacyjny u Operatora został zaksięgowany 08 września, informacje uzyskaliśmy właśnie od operatora. To wy wstrzymaliście wysłanie skanów dowodu do operatora PayU i przelewów 24. PayU skany otrzymali od was17 września po naszej interwencji, a Przelewy24 20 września też po naszej interwencji.   

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@BiM-BN Trudno mi się odnieść do Twoich prywatnych ustaleń z Operatorami. Przekazuję Ci tylko informacje, którymi dysponuje w tej sprawie. 

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

Wasze stanowisko jest jednoznaczne, a jest Pani ze dwudziestym pracownikiem allegro który jak mantrę powtarzacie to samo codziennie że to operator winny ale prawda jest inna że to wy zawodzicie i to celowo, ktoś wami rozporządza w taki sposób abyście ogłupiali sprzedawców.

oznacz moderatorów

BiM-BN
#9 Pomysłodawca#

A dostępne informacje dawkujecie wybiórczo co wam pasuje... pytam po raz kolejny dlaczego przez 2 tygodnie nie przekazywaliście do weryfikacji dokumentów ???????????? 

 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@BiM-BN allegro działa jak allegro

pracownik allegro nie może oskarżać swojej firmy o złe działanie,

może mu być tylko przykro

jak chcesz mieć pełen obraz sytuacji to lepiej sprawdź, czy tzw operatorzy  płatności

faktycznie zlecili weryfikację dokumentów

w moim przypadku tak nie było bo to sprawdziłem

 

oznacz moderatorów

jmw_joanna
#1 Nowicjusz#

Witam udało się rozwiązać sprawę ?? mam dokładnie to samo !! od dwóch tygodni próbuję odzyskać moje pieniądze, a jestem tylko spławiany mailami przez kolejne osoby . podesłałem już nawet dokumenty na których dokładnie widać że jestem właścicielem konta bankowego ale to allegro nie wystarcza .. ech ręce opadają jednym słowem [edycja]!!  

oznacz moderatorów