anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Zakup przez fałszywe konto

MAMY ROZWIĄZANIE!
Oglocha123
#7 Wielbiciel#

Dobry wieczór,

Wystawiłem aparat z opcją odbioru osobistego, gdzie został kupiony przez dziwne konto, którego dane przesyłam poniżej:

Lynn Lill
+48 717 915 511
ogunt.adevicik@gmail.com

Kupujący: Client:118887853, ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań

 

Wygląda na to, że wątek pojawiał się nie raz na forum.

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/podejrzany-zakup/td-p/671637

W tym momencie mam niecałe 200 zł do uregulowania przez transakcję, która nigdy nie dojdzie do skutku.

oznacz moderatorów
52 ODPOWIEDZI 52
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  Ile razy ten użytkownik może próbować oszukiwać innych ? 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

 za trudne zadanie dla działu bezpieczeństwa. Oni wola poczekać przy na gotówkę oj gotowe 😆

oznacz moderatorów
SlowLeon
#1 Nowicjusz#

U mnie tez dzisiaj w nocy dokonal zakupu  jednak mial inny numer klienta 

118887841

 

I odbior osobisty jak u Ciebie  masakra 😕

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@SlowLeon W Twojej sprawie również zwróciłam się już z prośbą o wykonanie korekty.

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
laszczyk1
#7 Wielbiciel#

Witam,

u mnie dokładnie to samo zakup z odbiorem osobisty. Zero kontaktu. Opłata naliczona towar nie sprzedany. 

Proszę o pomoc

Dane odbiorcy

Kupione przez Client:122351510

Pawel Walker

tel: +48 717 915 511

e-mail: rutherfordyan.kee165@gmail.com

oznacz moderatorów
HogerTTT
#7 Wielbiciel#

Mogę się podpiąć u mnie też zakupił i zadzwoniłem pod ten numer to przekierowało do jakiejś firmy z Wrocławia 

ten fake kupił u mnie telefon i mam naliczone 270zl prowizji 

Kupione przez Client:123394174

Dostawa

Odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze
Umów się z kupującym na odbiór i płatność.

Dane odbiorcy
Lynn Lill
tel: +48 717 915 511
e-mail: williamadewaleh.illwill3030@gmail.com

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HogerTTT Zablokowaliśmy konto tego klienta. Dziękuję za sygnał.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
HogerTTT
#7 Wielbiciel#

Anuluję to opłatę od allegro?

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@HogerTTT W sprawie anulowania naliczonych opłat napisz proszę tutaj.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów
Ziolko39
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@Oglocha123 Dzięki za zgłoszenie! Skierowała już prośbę do odpowiedniego zespołu o wykonanie korekty na Twoim rachunku. 

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
Oglocha123
#7 Wielbiciel#

Dzięki, już wszystko w porządku.

BTW, otrzymałem maila z adresu tego kupującego, który jest pisany łamaną polszczyzną. chcę aby mu to wysłać do Włoch. Olałem temat bo widać, że to scam z kilometra.

oznacz moderatorów
robertzgr
#2 Obserwator#

Mam dokładnie tę samą sytuację .
Proszę o anulowanie prowizji za zakup i przywrócenie aukcji

Dane odbiorcy:
Pawel Lynn
tel: +48 717 915 511
e-mail: adegbeikeadewalehil.l@gmail.com

Kupujący
Client:122590871
e-mail: adegbeikeadewalehil.l@gmail.com


https://allegrolokalnie.pl/konto/oferty/archiwum/c98c2908-58c8-438a-809f-3bd6dc203bc6/a6b3fc53-847b-...

oznacz moderatorów
brakestop
#14 Krzewiciel#

Ja od fikcyjnego konta dostałem chwilę temu negatywa i stracę Supersprzedawcę ? ?

 

Ładne tu się zabawy dzieją. gg.jpg

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów
robertzgr
#2 Obserwator#

To jakaś kpina jeżeli chodzi o próby kontaktu z doradcami allegro. opisałem powyższą sytuację w formularzu kontaktu i zamówiłem rozmowę telefoniczną w tym temacie. niestety minęła wyznaczona godzina i kontaktu nie było. próba oddzwonienia na numer podany w SMS potwierdzającym dała efekt taki, że automat stwierdził że próba kontaktu była, ale nieudana. to jakaś kpina. próba ponownego zamówienia rozmowy jest niemożliwa. wybrałem kontakt mailowy i opisałem sytuację. zobaczymy czy i kiedy odpowiedzą. nie zamierzam płacić 142,1 zł prowizji za niezrealizowany zakup.
tak czy owak @w_kiwi proszę o pomoc w załatwieniu tej sprawy i anulowaniu prowizji. pierwszy raz jestem w takiej sytuacji i trochę mnie to drażni.

oznacz moderatorów
brakestop
#14 Krzewiciel#

Czy adres kupującego to również Za Cybiną 108 Poznań ?

Jeśli tak, to osobiście zgłoszę to do jednostki policji w Poznaniu o podszywanie się pod fikcyjne dane i udawanie innej osoby przy zakupach internetowych.

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brakestop nie, nie są to sprawy ze sobą powiązane. U Ciebie to zupełnie inna osoba. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@brakestop komentarz usunięty. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
brakestop
#14 Krzewiciel#

Super. Faktycznie. Uf... Taj cy inaczej, mam już swoje podejrzenia, który to z forum lubi takie zabawy 😉 

*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*
50% kupujących nie czyta... kolejne 30% czytać nie umie, 15% czytać nie chce...
oznacz moderatorów