Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dobry wieczór,
Wystawiłem aparat z opcją odbioru osobistego, gdzie został kupiony przez dziwne konto, którego dane przesyłam poniżej:
Lynn Lill
+48 717 915 511
ogunt.adevicik@gmail.com
Kupujący: Client:118887853, ul. Za Cybiną 108, 57-585 Poznań
Wygląda na to, że wątek pojawiał się nie raz na forum.
https://spolecznosc.allegro.pl/t5/sprzedaj%C4%85cy-o-allegro-lokalnie/podejrzany-zakup/td-p/671637
W tym momencie mam niecałe 200 zł do uregulowania przez transakcję, która nigdy nie dojdzie do skutku.
@robertzgr skoro napisałeś zgłoszenie mailowe, to poczekaj proszę na odpowiedź od naszego zespołu. Na pewno ją otrzymasz, natomiast my tutaj nie mamy możliwości zwrotu czy anulowania prowizji. Konieczny i tak jest kontakt z nami przez formularz.
ok,
jasne, że poczekam, oby tylko nie za długo, sprzedaję sporadycznie i niezawodowo, do tego tylko na allegro lokalnie, więc nie mam zbyt dużych możliwości wykonywania automatycznych akcji dotyczących zwrotów prowizji, szczególnie przy niezrealizowanych transakcjach i każda kwota to dla mnie dużo. podrażniło zaś mnie trochę podejście Waszego zespołu do kontaktu telefonicznego. jak napisałem próby żadnej nie było, a Wasza infolinia twierdzi co innego i uniemożliwia ponowne zamówienie kontaktu. To nie jest w porządku. Jeżeli nie oddzwaniacie to po prostu zlikwidujcie tę formę kontaktu.
Zaś co do prośby do was jako moderatorów o pomoc to zasugerowałem się wpisami moderatorów o kierowaniu próśb o korekty do odpowiednich zespołów. Być może źle to zrozumiałem. Za to przepraszam.
i na koniec pytanie na które może znacie odpowiedź z praktyki: ile z reguły czeka się na odpowiedź na zgłoszenie mailowe?
Dobrze byłoby aby korekta konta nastąpiła przed upływem terminu płatności prowizji. Bo wolałbym nie mieć sytuacji gdy muszę zapłacić prowizję , a potem dopiero ubiegać się o zwrot.
@robertzgr na wszystkie wiadomości odpowiadamy w kolejności ich napływania, więc niestety nie mogę wskazać kiedy dokładnie otrzymasz odpowiedź, ale mogę zapewnić Cię, że na pewno ją dostaniesz.
Jeśli chodzi natomiast o kontakt telefoniczny to jak najbardziej ta forma kontaktu działa i nasi konsultanci dzwonią w ramach umówionych rozmów. Przykro mi, że nie doszło do rozmowy zamówionej przez Ciebie, ale odpowiedź na zgłoszenie mailowe na pewno otrzymasz.
@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@ko_alka@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Dzień dobry,
U mnie taka sama sytuacja, zakup z fikcyjnego konta, prośba o korektę.
Umów się z kupującym na odbiór i płatność.
Dawid Lill
tel: +48 717 915 511
e-mail: k.ayodetobi051@gmail.com
Brak.
e-mail: k.ayodetobi051@gmail.com
@a-fes proszę! Konto tej osoby jest już zablokowane, otrzymałeś też korektę naliczonej opłaty.
Mam dokladnie ta sama sytuacje.
Prosze o anulowanie prowizji za zakup tej samej osoby o tym samym numerze. Proszę rowniez o przywrocienie mojej aukcji.
Kupujący
Client:122350965
e-mail: l.onyradegbeike@gmail.com
Lynn Lill
tel:
+48 717 915 511
https://allegrolokalnie.pl/oferta/smartfon-samsung-galaxy-z-fold4-12-gb-256-gb-5g-czarny
@InfinityStore Twoja oferta wznowi się automatycznie po 5 dniach od nieopłaconego zakupu.
a przez ten czas leży i czeka zamiast być na rynku w aktywnych ofertach
nie czekajcie tylko wystawiajcie nową a tamtą jak się wznowi to skasujcie od razu.
to jest jakaś kpina
Skąd wiecie czy opłacona jesli wybrał zapłatę przy odbiorze własnym. Proszę o pomoc w rozwiazaniu problemu. Goni mnie czas.
@InfinityStore kupujący z dużym prawdopodobieństwem jej nie opłaci, bo konto jest zablokowane, ale zawsze możesz napisać do nas tutaj.
Kupujacy nie oplaci jej na 100% bo to oszust. Wątek przewijal sie juz wiele razy z tymi samymi danymi. Jesli wybral opcje odbioru osobistego to dlaczego kaze mi Pani czekac 5 dni wiedzac, ze nie ma Pani jak sprawdzic czy kupujacy zaplacil przy odbiorze osobistym produktu? Prosze o przywrócenie aukcji wraz z opcją promowania aukcji za co zaplacilem.
@InfinityStore przykro mi, ale takie są zasady. Jeśli nie chcesz czekać 5 dni, możesz wystawić ofertę od nowa, a po zwrot prowizji możesz zgłosić się przez formularz, który wskazałam Ci wyżej.
A opłaty za promowanie ?
@Monika__L poszły się kochać, na szczęście pewnie tylko 10 groszy, bo taka promocja jest.
Ehh.. żałosne. Promka Allegro na bycie wyru**.
na przyszłość: nie promuj niczego.
@InfinityStore jeśli kupujący wybrał odbiór osobisty z płatnością przy odbiorze, to oferta się nie wznowi po 5 dniach jak pisze HolaOla. Musisz sam ponownie wystawić. Najlepiej nie udostępniaj odbioru osobistego z płatnoscią przy odbiorze (tylko po przedpłacie), bo z tej opcji korzystają często tacy właśnie oszuści, gdy się wystawi coś droższego.
Dziekuje wszystkim. Każda z waszych odpowiedzi wniosła więcej niż jakakolwiek ze strony allegro. Pani moderator wręcz wprowadza w błąd. Dziekuje
Witam
U mnie to samo, zakup wczoraj, bez kontaktu na razie. Prosze o zwrot prowizji.
PS. Pytanie do allegro .. dlaczego nie możecie zablokować utworzenia konta przy użyciu jakiegoś konkretnego nr telefonu .. bo jak widzę to nr tel jest zawsze ten sam.
Lynn Andrew
tel: +48 717 915 511
e-mail: adegbeikeog.untadehill@gmail.com
@assamabinladen Nie, w najbliższym czasie nie planujemy dodania weryfikacji konta przez numer telefonu. Jeśli do zakupu doszło na Allegro Lokalnie to Twoja oferta wznowi się automatycznie po 3 dniach, jeśli na Allegro, w sprawie zwrotu prowizji napisz do nas tutaj.