Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witajcie,
chciałam aktywować usługę jak w temacie. Postępowałam wg zamieszczonej instrukcji. Otrzymałam link aktywacyjny i po kliknięciu w niego otrzymuję komunikat: użytkownik nie został aktywowany.
Nie mogę drugi raz wykonać całej operacji od początku, bo mój e-mail jest już zarejestrowany na stronie InPost-u.
Czy jet jakaś możliwość, żeby to działało? Nie wiem co robię nie tak...
Tak jak piałam wyżej, ja to wszystko już przeszłam.
Dostałam link do aktywacji i niestety nic z tego.
Gdy klikam w swoją nazwę użytkownika nie mam opcji "Zamówienia" i " Do wysłania"
To pewnie dlatego nie mam możliwości też "opcje" i 'Nadaj paczkę z Allegro Inpost"
Chyba coś bardzo namieszałam.
Tylko takie mam opcje w zamówieniach
@efkaraj, to faktycznie dziwna sytuacja. Czy możesz ponownie skorzystać z linka aktywacyjnego? Być może był to chwilowy problem.
Jeśli to nie pomoże, spróbuj ponownie zarejestrować konto - z poziomu Allegro lub Managera przesyłek. Jeśli założysz sobie konto osobno, wciąż powiążesz je z Allegro.
Daj, proszę znać, jeśli to nie pomoże. 🙂
Dziękuję za odpowiedź, ale nadal nic z tego. Po założeniu nowego konta, wciąż mam taką informację
Nadal nie mam też opcji "Nadaj paczkę Allegro InPost"
szkoda, bo pani już opłaciła przesyłkę, ale ja chyba dam sobie spokój i wyślę tradycyjnym sposobem, poza Allegro.
Nie poradzę sobie z tym.
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie czy Państwa przeglądarka nie ma zablokowanych wyskakujących okienek. Powinny być one włączone. Jeżeli są włączone, prosimy spróbować na innej przeglądarce (pamiętając o włączeniu wyskakujących okienek).
W przypadku dalszego występowania, problemu prosimy o ponowienie próby zintegrowania kont i przejście przez następujące czynności:
1. Wejście na stronę Allegro
2. Następnie zakładka 'Moje konto'
3. Kliknięcie w 'Powiązane aplikacje'
4. Usunięcie 'Allegro InPost Integration'
5. Powiązanie raz jeszcze konta w Managerze Paczek według instrukcji, strona 7 - https://manager.paczkomaty.pl/v1/api/assets/instrukcja-nadawania-przesylek-Allegro_2505.pdf
Po wykonaniu przedstawionych czynności integracja kont powinna przebiec pomyślnie. W przeciwnym razie prosimy o kontakt na: pomoc@inpost.pl i podanie następujących danych oraz przesłanie zrzutu ekranu z komunikatem błędu:
1. Data i czas zdarzenia:
2. Rodzaj i wersja przeglądarki:
3. Wykonywana czynność:
4. Komunikat o błędzie:
5. Sposób logowania (Allegro, Facebook, Manager Paczek):
6. Adres e-mail w Managerze Paczek:
7. Login Allegro:
Dziękuję bardzo za pomoc. Na stronie Allegro mam powiązanie konta z Menagerem Paczek
Jednak nadal nie mam pod zamówieniem opcji "Nadaj paczkę Allegro In Post"
Spróbuję jeszcze jutro na innym komputerze i na innej przeglądarce.
Dam odpowiedź.
@efkaraj @ W allegro nie będziesz mieć takiej opcji. Musisz nadawać wMenadżerze Paczek InPost
Jeszcze raz bardzo dziękuję 🙂
To była ta blokada wyskakujących okienek 🙂
Wszystko działa teraz jak powinno 🤗