Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam, kurier dpd nie podjechał do mnie w wyznaczonych godzinach 12-18 nie mogę się skontaktować z infolinia bo pracują do 18... miałem znaznaczone, że gdy ktoś kupi do 14 wysyłka tego samego dnia...
Teraz i klient pewnie wystawi mi negatywa za opóźnienie i spadną mi statystyki. Co mam zrobić ?
@juraszekczesci Cześć. W tym przypadku możesz złożyć reklamację. Podaj mi proszę numer tego zamówienia i przesyłki, to podam Ci numer zlecenia podjazdu kuriera (który jest potrzebny do złożenia reklamacji w DPD)
DPD 1000473299282U To teraz mam czekać na następny dzien az łaskawy Pan kurierek przyjedzie? Czy gdziem ma wybrać zeby ten pajacyk podjechał bo nie powiem, że jestem ugotowany już tym, że miał mnie w rzyci...
@ko_alka to ten numer ? co podałem wyżej ?
@juraszekczesci Tak, to dobry numer. Poprosiłam o przesłanie numeru zlecenia podjazdu - czekam na odpowiedź. Proszę Cię o jeszcze chwilę cierpliwości 🙂
@ko_alka gdzie dostanę odpowiedz ? bo nie wiem czy jutro to zawozic do dpd pickup zeby to rzeczywiscie poszło w drogę czy mam czekac na tego kurierzyne ...?
@ko_alka czy dostanę odpowiedz na swoje pytanie ?
@juraszekczesci przepraszam, że czekałeś na odpowiedź. Numer zlecenia podjazdu potrzebny do reklamacji to 2022071265293.
Najlepiej zadzwoń proszę do przewoźnika, aby dowiedzieć się czy kurier dzisiaj przyjedzie.
@juraszekczesci trzeba w takich przypadkach wybierać bardziej rzetelnych partnerów 😄
W tym momencie wyrzucam dziadów z opcji dostawy bo to jest jakaś kpina...
@juraszekczesci najgorsze jest to że allegro na dziś ma obowiązkowo do smart trzech najgorszych kurierów 😞
Poczta - wszyscy wiedzą jakie problemy
UPS - miałem nie polecam
DPD - problemy + dopłaty z kosmosu + dopłaty za przekierowanie
czyli tych dziadów nie mogę odznaczyć ? bo inaczej zabiorą mi smarta ? przecież to jest jakaś kpina ...
@juraszekczesci a od września musisz mieć dodatkowo dwa punkty 🙂
1 września do tych warunków dodamy kolejny. Od tego dnia Smart! będą tylko te oferty, w których poza jedną z wymaganych metod dostawy, udostępnisz też co najmniej 2 inne metody dostawy – do punktu odbioru i/lub automatu paczkowego.
Jeśli masz konto firmowe i chcesz, aby Twoje oferty po 1 września pozostały Smart!, udostępnij w nich przynajmniej 2 z poniższych metod dostawy: