Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
U mnie klasyczna sprawa oszustwa.
Ktoś kupił mój przedmiot na Allegro Lokalnie bez dostawy tylko z odbiorem osobistym. Potem przez parę dni brak kontaktu. Telefon nieczynny. Potem informacja łamaną polszczyzną że chce wysyłkę i żebym zapłacił mu na konto na 200zł na kuriera.
Jak odzyskać prowizję ?
Jak kupującego to nie problemu. Opcje są dostępne od ręki a dla sprzedającego to nie wiem gdzie to znaleźć.
Napisz tu o zwrot prowizji: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1b69d4ac-dd8e-4631-b724-47d66829753d&subjectId=71d604cc-a...
nie wiem czy odzyskasz, dobrze mieć dowód na brak transakcji, ale jest także zawsze odwołanie w razie czego.
Już tam próbowałem napisać ale system dla sprzedających jest kaprawy (niestety tutaj minus dla Allegro)
1. Nie wyszukuje loginu sprzedawcy
2. Nie sprzedaży
PS. Jak już napiszę na tym formularzu to gdzie odnajdę na panelu allegro link do tego zgłoszenia?
@assamabinladen pisząc przez formularz nie musisz podawać tych informacji. Dla ułatwienia podaję ID tej transakcji: 3ad607df-d80f-47f8-9d34-cfc234485934.
Jeśli chodzi o możliwość sprawdzenia zgłoszenia, to zależy jaki wybierzesz sposób kontaktu, w przypadku e-maila, odpowiedź oraz zgłoszenie otrzymasz na skrzynkę przypisaną do konta Allegro.
La_nika
Musi panie przyznać że opcja dla sprzedawców na Allegro Lokalnie bardzo kuleją.
1. ID transakcji nie pojawia się nigdzie (brak na panelu Allegro lokalnie, w mailu też tego nie ma, w rozliczeniach z allegro jest też inna nr) - ogólnie masakra .. Allegro lokalnie dla sprzedawców to pachnie fuszerką ... no chyba że jest Pani w stanie temu zaprzeczyć?
2. W linku od LEW433 wybierając opcje "Produkt, którego dotyczy problem" nie można wybrać produktów sprzedanych na Allegro Lokalnie .. dostępne są tylko produktu kupione. ... pytanie: Mylę się z prawdą ? Może Pani jakoś to skomentuje?
3. W linku od LEW433 nie ma możliwość załączenia czegokolwiek. Np jakby chciał załączyć zdjęcie z konwersacji mailowej gdzie kupujący chciał mnie naciągnąć na wysyłke. - jakiś komentarz tutaj ? pisze coś nieprawdziwego?
@assamabinladen w Rozliczeniach z Allegro podany jest identyfikator oferty, to co ja podałam to numer płatności, po którym Doradcy z którym się skontaktujesz najłatwiej będzie odnaleźć daną transakcję.
Wchodząc w link podany przez LEW433 nie musisz wybierać produktu, którego dotyczy problem, to o czym piszesz wskazuje na formularz dotyczący problemów z transakcją. Wypełniając ten formularz, wystarczy, że opiszesz swój problem, wybierzesz kontakt e-mail, a wiadomość zostanie wysłana do Doradcy.
Gdy wybierzesz opcję e-mail, możesz załączyć zrzut ekranu:
1. Na pewno?
Ja mam:
a154bf8f-e687-4b1a-b6bb-4d6a3c663887
Od Pani dostałem:
3ad607df-d80f-47f8-9d34-cfc234485934
2. Na razie nie mogę nic zgłosić, bo czatbot blokuje mnie jako że nie upłynęło 5 dni od transakcji.
Mam nadzieje że nie dostane zaraz ponaglenia od allegro że czas zapłacić prowizję bo inaczej zablokujecie mi konto, bo się zdenerwuje.
@assamabinladen a154bf8f-e687-4b1a-b6bb-4d6a3c663887 to numer oferty na Allegro Lokalnie, 3ad607df-d80f-47f8-9d34-cfc234485934 to numer transakcji tej konkretnej z tym kupującym.
Nie musisz już nigdzie pisać, korekta została wykonana, możesz to sprawdzić tutaj.
1. Dziękuje za korektę. Widze korektę.
2. PS. to tego ID (3ad607df-d80f-47f8-9d34-cfc234485934) ja jako użytkownik nie jestem w stanie sam zdobyć ?
3. Zrobią coś Państwo z tym loginem?
a) zablokować to konto
b) blokować założenie konta które posiadają ten nr tel i adres mail ?
4. Pewnie macie system (np JIRA) do zgłaszania zmian w systemie? Z poziomu sprzedawcy (na allegro lokalnie) też powinna był możliwość zgłaszania nieprawidłowości a nie przez przez formularz
@assamabinladen
1. Proszę.
2. możliwe, że nie, ale możesz posługiwać się numerem oferty i nie będzie to problem.
3. Tak, podjęliśmy działania wobec tego konta, jest zablokowane.
4. Do zgłaszania nieprawidłowości służy właśnie formularz, z poziomu Lokalnie możesz zgłosić oferty, które według Ciebie naruszają nasz regulamin.