anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro nalicza prowizje za nieopłacony zakup, niesprzedany towar

piutro
#7 Wielbiciel#

Jakiś czas temu, już dosyć dawno, jeden kupujący dokonał zakupu u mnie za bardzo dużą kwotę, ale nie zapłacił za towar. Wybrał formę dostawy i zapłaty przelewem na konto, jednak nigdy nie opłacił zakupionego towaru. Nie przeszkadza to allegro żeby naliczyć mi kilkaset złotych prowizji (około 500zł). Kontaktowałem się w tej sprawie z allegro jednak allegro nie chce zwrócić naliczonej prowizji. Nie otrzymałem żadnej odpowiedzi wyjaśniającej, tylko odpowiedzi typu - naliczyliśmy prowizje i podtrzymujemy ta decyzje- . 

Rozmowe prowadzi pracownik allegro Agnieszka [edycja], na moją prośbę żeby sprawę przekazała osobie bardziej kompetentnej, oświadcza że ona jest kompetentna, ale prowizji nie skasuje i oczekuje żebym wysłał jej potwierdzenie odstąpienia od umowy przysłane przez kupującego, ale kupujący nie przysyłał mi odstąpienia bo nigdy nie dokonał finalnie zakupu. 

Mieliście podobne problemy?

 

oznacz moderatorów
22 ODPOWIEDZI 22

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@piutro Cześć. Poproszę o numer tej korespondencji. 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

Odpowiedź na zgłoszenie nr "28238866" [ ref:_00D24aE05._5003VUnVWQ:ref ]

oznacz moderatorów

ko_alka
Moderatorka
Moderatorka

@piutro Dziękuję. Zapoznałam się z korespondencją i wszystko przebiega prawidłowo — powinieneś nam dostarczyć dowód, że transakcja nie została zrealizowana. Dodatkowo rozmawiamy o transakcji z 2019 roku, dlaczego nie skontaktowałeś się z nami wcześniej? 

Ola
Moderatorka

  _____________
  Wypełnij ankietę i daj znać, co myślisz o Allegro Gadane! 🙂
oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

Sprawe próbowałem wyjaśnic wtedy, żeby anulować naliczona prowizję, jednak podobnie jak teraz był z tym taki sam problem. Wtedy postanowilem ze nie bede placil prowizji ktora zostala mi naliczona bezpodstawnie i stwierdzilem ze jesli skierujecie sprawe do sądu to wtedy w sadzie powiem jak sprawa wyglada, ale na pewno nie zaplace pieniedzy ktorych nie jestem nikomu winien. Wielokrotnie otrzymywalem wezwania do zaplaty przedsadowe, polubowne jednak sprawy nigdy nie skierowaliscie do sadu. (zapewne dlatego bo wiedzieliscie ze koszta zostaly naliczone bezpodstawnie) 

Wtedy zrezygnowalem z dalszego korzystania z waszych uslug, przestalem korzystac z konta i nie przeszkadzalo mi ze zostalo ono zawieszone.

Jednak teraz, od jakiegos czasu prowadze firme. Zajmuje sie produkcja i sprzedażą materialow budowlanych i chcialbym wejsc ze swoimi produktami na wasz portal. Jednak oczekuje rzetelnego rozliczania sie z uslug. 

Wtedy złożylem wniosek o zwrot prowizji i poczatkowo otrzymalem zwrot prowizji, jednak po pewnym czasie zostala ona naliczona ponownie.

Tak jak mozesz przeczytac w rozmowie z pracownikiem allegro nie mam odstapienia od zakupu od tego kto kliknal w aukcji, bo mi nic nie wysylal, kliknal w aukcji i nie zaplacil, to wszystko. Nie sprzedalem jemu tego towaru.

Pobieracie prowizje za sprzedaz przedmiotow, a tutaj sprzedazy nie bylo, wiec nie wiem na jakiej podstawie zostala mi naliczona prowizja.

 

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@piutro problemem jest to ,że przed rozpoczęciem sprzedaży nie zapoznałeś się z regulaminem , a wszczególności zasadami naliczania opłat oraz warukami otrzymania rabatu transakcyjnego czyli zwrotu prowizji 

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

Jaką funckje tutaj pełnisz? Jestes zwyklym użytkownikiem allegro, takim jak ja i tysiace, a moze miliony innych osob?

Czy jestes tutaj sponsorowany przez allegro, żeby utrudniac dochodzenie swoich praw takim pokrzywdzonym ja ja?

 

Prosze o odpowiedz tutaj publiczną, bo ja już wiem.

oznacz moderatorów

Barzy_TPI
#12 Orędownik#

@piutro Spokojnie. Nie widzę, żeby użytkownik powyżej cokolwiek Ci utrudniał. Czyżby ktoś Ci to wmawiał, usiłując mącić w głowie? @mdrogeria Wspomniał/a słusznie o fakcie, że nie dopełniłeś formalności i przez to teraz Allegro robi problemy. Kupujący powinien oficjalnie odstąpić od umowy albo chociaż napisać o tym kilka słów na czacie albo w mailu. Bez tego Allegro nie jest w stanie zweryfikować czy nie doszło do zakupu poza serwisem. A przynajmniej tak zawsze twierdzą.

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@piutro 

Część VII. Procedura przyznania rabatu transakcyjnego (w związku ze zwrotem pobranej lub naliczonej prowizji oraz jednostkowej opłaty transakcyjnej, o której mowa w Części III ust.6)
  1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, gdy Sprzedający zawarł umowę sprzedaży a Transakcja nie naruszała Regulaminu Allegro, Spółka może przyznać Sprzedającemu w bieżącym okresie rozliczeniowym rabat transakcyjny na świadczenie usług w ramach Allegro.

  2. W celu otrzymania rabatu transakcyjnego Sprzedający powinien wypełnić odpowiedni formularz dostępny na stosownej stronie Allegro, w terminie 45 dni od chwili zawarcia umowy sprzedaży,
________
Κώστας
oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

1.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

2.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

3.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

4.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

5.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

6.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

7.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

8.png

oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

9.png

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@piutro po co to wrzucasz jak i tak nie widać za niską masz rangę 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów

piutro
#7 Wielbiciel#

To byly zrzuty tresci rozmow z pracownikiem allegro, ale widac ze wstydzą sie swoich odpowiedzi dlatego je usuneli.

oznacz moderatorów