Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kupująca zamówiła koszulę.Zamówienie zostało opłacone przez płatność PAYU.Zamówienie zostało wysłane lecz kupująca zgłosiła w wiadomości chęć zwrotu.Od razu po otrzymaniu zwrotu od kupującej zleciłam zwrot środków przez allegro finanse tak jak zwykle w takich przypadkach.Kupująca potwierdziłam otrzymanie zwrotu,który został zlecony z allegro finanse i sprawa została zamknięta.Złożyłam wniosek o zwrot prowizji z powodu anulowanego zakupu lecz allegro ten wniosek odrzuciło podając dwa powody: "Nie mamy informacji o odstąpieniu kupującego od umowy" oraz "Wpłata nie została zwrócona przez Allegro Finanse". Nie mam wpływu na kupujących czy zaznaczają u siebie zwrot czy też nie.Do tej pory takie rzeczy ze strony allegro się nie zdarzały,a co do drugiego powodu to totalna porażka co allegro podaje i kto to wgl obsługuje... Zwrot środków zawsze robię przez allegro finanse bo innej możliwości nie mam,a zespół allegro stwierdził,że takiego zwrotu nie było... Co zrobić z sytuacją,która jest absurdalna i dlaczego allegro nie zwraca prowizji od sprzedaży gdzie wszystko przechodziło przez allegro?Gdzie zgłosić zaistniałą sytuację?
wydaje mi się, że problem tkwi w tym, że zwrot został zgłosozny przez wiadomość a nie formularzem zwrotu. Allegro może i widzi zwrot wpłaty, ale nie widzi czemu zwracałaś.
Zrób odwołanie, zrób screena z wiadomoscią od klienta i wszytsko się wyjaśni
To nigdy nie miało znaczenia.Nawet jeśli ktoś coś kupił,a nie zapłacił to robiłam zwrot prowizji,a allegro nie potrzebowało do tego żadnego potwierdzenia,inną sprawą jest fakt,że allegro już kilka razy mnie tak zrobiło i środków nie odzyskałam ponieważ nie zareagowałam w porę...Gdzie mam złożyć takie odwołanie?
Nie, ale tam są warunki.
tak ale to inna sytuacja. brak wpłaty nawet teraz jest powodem do automatycznego zwrotu prowizji. tu jest dla nich problem bo klient zapłacił, a ty chcesz sobie pomniejszyc prowizję
W allegro wszystko się im wyświetla również to że dokonano zwrotu kosztów za zwrócony towar.Jest to widoczne nawet z panelu sprzedawcy.Problem dla allegro jest wtedy jak ktoś się o zwrot kosztów prowizji upomni,który jest większy w zależności od ceny wystawionego przedmiotu.Wiem bo już nie raz tak mnie naciągnęli.
A poza tym od razu po zgłoszeniu przez kupującego zwrotu przesyłki zaznaczyłam anulację zamówienia,a dopiero po otrzymaniu przesyłki zwrotnej oraz zwróceniu wpłaty zgłosiłam zwrot prowizji w dodatku zwrot zrobiłam przez allegro finanse,a zespół allegro w odrzuconym wniosku wpisał,że takiego zwrotu przez allegro finanse nie było co jest kłamstwem tym bardziej,że wyświetla się to w panelu sprzedawcy,że taki zwrot przez allegro finanse był.
To prawda, że to absurd - odwołaj się od otrzymanej decyzji.
Masz do tego link w decyzji. Krótko opisz, że zwrot dokonany poprzez allegro finanse - niech ruszą dupska i sprawdzą, a klientka odstąpiła od umowy w wiadomości e-mail ( możesz załączyć printscrean wiadomości w załączniku ).
Często to BOTy piszą takie bzdury, napisz odwołanie: https://allegro.pl/pomoc/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Czy nie spadła ci punktacja w jakości sprzedaży? Allegro nie na obowiązku wszystkim zawracać koszy prowizji
Jeżeli jest zwrot przesyłki i zwraca się kupującemu wpłatę zwrot prowizji z allegro jest obowiązkowy ponieważ do sprzedaży finalnie nie doszło.
@paulina48666445 allegro nie ma obowiązku zwracania prowizji. Jest to kwestia uznaniowa po ich stronie.
@paulina48666445 podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy.
Sprawa została rozwiązana po wysłaniu odwołania.Dziękuję Państwu bardzo za pomoc i przepraszam za tak długi czas odpowiedzi.Pozdrawiam
no pewnie że wystarczyło odwołanie. Od początku Ci to radziłam.
Pani już podziękuję.