Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam tak jak w temacie tyle że w tytule napisałem bardzo ogólnie więc postaram się to jakoś w miarę streścić . Jeden z kupujących dokonał zakupu mojego procesora i wszystko mogło by się wydawać proste jednakże allegro nie wiadomo z jakich powodów nie usunęło mojego zgłoszenia więc inny kupujący również wysłał mi przelew ja nie wiedząc o niczym zostałem zgłoszony przez tego drugiego klienta dosłownie dwa dni po zakupie niestety allegro nie odpowiada na moje maile a sama infolinia niewiele mi powiedziała .. Kazali mi wysłać dowód osobisty w dyskusji ale jak w dyskusji mam pokazać mu moje dane ? dodam że w tej dyskusji allegro nie odpowiada na moje pytania nie wiem z jakich przyczyn . Prosze o pomoc bo ani z allgro ani z kupującym nie idzie się dogadać .
@tranzet Zawiesiliśmy Twoje konto ze względów bezpieczeństwa, w oparciu o art. 2.13 Regulaminu Allegro. 5 listopada w odpowiedzi na zgłoszenie numer 11868093 dostałeś dokładne instrukcje, co powinieneś zrobić, abyśmy mogli odblokować Twoje konto. Nie odpowiedziałeś na tę wiadomość i kolejnego maila wysłałeś do nas dopiero dziś, 15 minut temu, więc daj nam proszę czas na odpowiedź.
Doskonale rozumiem tylko nie wiem czumu z państwem jest tak utrudniony kontakt i dopiero po napisaniu wiadomości w tej dyskusji jest w stanie ktoś mi odpowiedzieć . Przepraszam ale nie sprzedaje na allegro zbyt często nie wiem jakie państwo jako spółka posiadacie regulaminy . Nie dostałem odpowiedzi na pierwszy mail na : gamailu i onecie . Chciałbym jak najszybciej zakończyć tą sprawę jeśli jest taka możliwość i nie robić państwu problemów .
Pozdrawiam .
@tranzet Odpowiedź na pierwszą swoją wiadomość otrzymałeś od nas dokładnie 5 listopada o godz. 18.56. Jeśli nie masz jej w folderze Odebrane, sprawdź również Spam, Powiadomienia lub Inne, natomiast regulamin zaakceptowałeś, zakładając swoje konto w Allegro. Jako firma nie chcemy utrudniać Ci prowadzenia działaności, ale musimy dbać o bezpieczeństwo transakcji. jeśli będziesz postępował zgodnie z instrukcjami naszych pracowników, odblokujemy Twoje konto, gdy tylko będzie to możliwe.
To niech administracja bądź ktokolwiek udzieli mi w końcu jakiś instrukcji .. Czy jeśli wyślę przelewem pieniądze które kupujący mi wysłał będąc mieć potwierdzenie ze swojej strony że przelew dokonałem , to nie będzie miał możliwości szantażowania mnie ponownie na jakieś pieniądze ?
@tranzet 14 oraz 16 listopada odpowiedzieliśmy na wszystkie Twoje wiadomości w kwestii zwrotów. Natomiast sprawę blokady i dostępu do konta możesz wyjaśnić w zgłoszeniu 11868093. Właściwe instrukcje, co powinieneś zrobić, wysłaliśmy 5 listopada, jednak do tej pory nie otrzymaliśmy od Ciebie odpowiedzi w tej sprawie.
@br. Konta nie są blokowane bez powodu, tylko dlatego, że ktoś wpadnie na taki pomysł. Nie ujawniamy publicznie naszych procedur związanych z bezpieczeństem transakcji, nie dlatego, że nie chcemy, ale dlatego by wciąż były skuteczne. Jeśli ze szczegółami wyjaśnię Ci, dlaczego Dział Bezpieczeństwa pracuje w ten, czy inny sposób, takie informacje z łatwością mogłyby wykorzystać osoby nieuczciwe. Tak samo zresztą z wielu powodów nie mogę tutaj przedstawić uzasadnienia blokady tego konta. Mogę zapewnić Cię jednak, że poinformowaliśmy autora wątku o powodach blokady oraz wskazaliśmy, co powinien zrobić w tej sytuacji, abyśmy mogli wyjaśnić tę sprawę.
@_HolaOla_ Ok, wiem, wiem...
To bardzo podobnie jak z babcią która pobiła 4 policjantów. Dla bezpieczeństwa policjantów ją zatrzymali.
Droga pani/panie kontaktując się z infolinią przedstawiłem jak sprawy się mają do tego konta i nie bez powodu rozmowy są nagrywane .. Chciałbym państwu odpowiedzieć na mail i nie widzę w tym żadnego problemu tylko ja go nie mam i na swoim pierwotnym mailu gdzie zakładane było konto allegro ani tym drugim gmailu i nie mam po co kogokolwiek okłamywać bo tak jak państwo tak jak i ja chce zakończyć tę sprawę a wszystko jest robione aby tego nie zakończyć . Czuje się traktowany jak jakiś oszust i złodziej sprzedając na allegro decydowałem i kierowałem się przede wszystkim tym że miałem świadomość iż nie da się tu kogokolwiek oszukać i dlategoż nie wybrałem platformy **piiip** ... Przykre jak traktuje się tu sprzedawców jeszcze gdybym świadomie wiedział że ja popełniłem ten błąd oczywiście wtedy bym nie protestował i przyjął to na klatę jednak gdyby nie zajście z nie usunięciem mojego ogłoszenia po zakupie pierwszego z kupujących nie musiałbym tu pisać i nikomu nie zawracać głowy .
@tranzet Okazuje się że nie zrozumiałeś powagi problemu.
Gdybyś napisał że nie możesz sprzedać drugiego przedmiotu bo zgubiłeś, albo że się uszkodził, jestem pewien że nie byłoby problemu, zwróciłbyś pieniądze kupującemu i byłoby po sprawie.
Ale ty napisałeś że to błąd Allegro, czyli dałeś do zrozumienia że Allegro jest niewiarygodne delikatnie mówiąc. Normalnym jest że Dział Bezpieczeństwa uważa Cię za oszusta który próbuje wyłudzić należną im prowizję.
Dlatego napisałem wcześniej, absurdalne trochę porównanie do babci z manifestacji , której z braku argumentów zarzucono pobicie policjantów.
I o to w tym wszystkim chodzi. Po to też potrzebne im są twoje dane z dowodu osobistego aby cię ścigać potem za niezapłacone kilkanaście złotych prowizji.
Pieniądze kupującemu oddać musisz więc oddaj jak najszybciej jeśli masz dane do przelewu. Natomiast z Allegro niestety musisz przejść całą tą procedurę skoro została już rozpoczęta. Pisanie tutaj o Twojej uczciwości niczego nie zmieni i nie poprawi.
Życzę dobrego zakończenia
@tranzet Poprosiłam już właściwy zespół o ponowne wysłanie do Ciebie wiadomości w sprawie blokady konta. Mam nadzieję, że pomoże to wyjaśnić całą sytuację i będziesz mógł jednak kontynuować swoją działalność na Allegro.
Witam mam pytanie jak długo będzie jeszcze sprawa w toku czy znów wysłano mi mail i on kompletnie do mnie nie doszedł ? Jeśli tak to prosiłbym o ponowne wysłanie . Dziękuje i pozdrawiam 🙂
Witam chciałbym się dowiedzieć co mam dalej zrobić w związku z zablokowanym kontem. Co mam zrobić gdy potwierdziłem wysyłkę wysłałem swój dowód osobisty a sprawa dalej jest w toku ponieważ klient nie odpowiada .. Jakby nie było patrzeć 900zł nie chodzi drogą przepraszam allegro jeśli takowo poczuło się urażone przeze mnie ale ta sprawa jest dla mnie niecodzienna i trwa już prawie miesiąc . Na prawdę chciałbym mieć to już za sobą biorąc pod uwagę chociażby nadchodzące święta . Całą procedurę allegro przeszedłem lecz nie wiem co mam dalej robić gdyż wszystkie wymienione przez państwa procedury zostały przeze mnie zaakceptowane i je jak najszybciej wysłałem . Również jeśli uzyskałbym na ostatnią wiadomość mailową byłby super gdyż nie dostałem maila zwrotnego 🙂
@tranzet Odpowiedz proszę na naszą wiadomość mailową z 2 grudnia. Tego dnia, o godz. 17:11 wysłaliśmy do Ciebie maila w tej sprawie z dokładnymi instrukcjami, jakie dokumenty powinieneś przedstawić oraz co powinieneś zrobić, aby Twoje konto zostało odblokowane.
Chciałbym aby został mail wysłany ponowie ponieważ nie został on dostarczony jeśli jest możliwość aby go jeszcze dzisiaj dosłać . Pozdrawiam
Mail został usunięty przez przypadek prosiłbym o ponownie wysłanie go przepraszam za kłopot i pozdrawiam .
@tranzet Wysłaliśmy do Ciebie ponownie tę wiadomość, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę pocztową.
@_HolaOla_ Piękny przykład jak Allegro działa dla bezpieczeństwa. Proszę mi wytłumaczyć jakim prawem domagacie się od użytkownika posiadającego "pełną rejestrację" dodatkowych dokumentów - dowodu osobistego?
Użytkownik działa na Allegro lat 10, był na pewno zweryfikowany bo przecież nie mógłby niczego kupić czy sprzedać. W regulaminie owszem jest opisany proces rejestracji, ale przypomniało się wam po 10 latach że brakuje wam dowodu os?
Ja jestem na Allegro lat 20, czy też zawiesicie mi pewnego dnia konto, tak po prostu, bez powodu ?
Bo w regulaminie nie ma wzmianki o dodatkowej weryfikacji konta.
To jest piękny przykład bezprawia właśnie, " kowal zawinił, cygana powiesili"
Nikt nie wyjaśnia dlaczego tak się stało że jeden przedmiot kupiły dwie osoby tylko najprościej: zablokować konto i niech się sprzedający tłumaczy. Chodzi o to żeby dwie prowizje zapłacił - zgadłem?
Nie zasłaniajcie się regulaminem bo nigdzie w regulaminie o takich przypadkach nie ma mowy.
Powiem szczerze to jakas tragifarsa... juz samo zadanie wyslania dowodu jest niezgodne z rodo, skad czlowiek ma wiedziec gdzie skan tego fokumentu trafi...no i ten czas, ponad miesiac nie mozna odblokowac konta???