anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro odrzuciło możliwość sprzedaży a nadal pobiera pieniądze.

clippsly-sklep
#1 Nowicjusz#

Hej, jakieś 2 miesiące temu allegro odrzuciło moją możliwość sprzedaży, ale dzisiaj się dowiedziałem że pobiera nadal środki za jakiś abonament "Profesjonalny", jako że nie używaliśmy tej usługi nie zostanie to przez nas opłacone, jak by ktoś pomógł będę wdzięczny.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9

LEW433
#21 Demiurg#

Wyłączyć abonament! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

clippsly-sklep
#1 Nowicjusz#

Został wyłączony ale nadal pobrał pieniądze za nie używanie go.

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

A to pisz od razu, że wyłączyliście. to teraz poczekaj na odpowiedz moderacji.

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@clippsly-sklep no niestety ale jeżeli aktywowałeś abonament to teraz musisz go zdezaktywować

https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/abonamenty 

oznacz moderatorów

RED
#21 Demiurg#

@Client:44052296 

ja nie jestem tak wytresowany jak ty

@clippsly-sklep ma rację, serwis uniemożliwił mu sprzedaż - więc pobieranie abonamentu powinno być z automatu wyłączone

tak nakazuje przynajmniej przyzwoitość i etyka prowadzenia biznesu

zobacz co proponuje art 286 kodeksu karnego mimo, że akurat raczej w tym wypadku nie ma zastosowania

Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@clippsly-sklep Sprawdzimy sytuację na Twoim koncie i wrócę do Ciebie z informacjami, gdy dostanę szczegóły w Twojej sprawie. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@clippsly-sklep Dostałam potwierdzenie, że miałeś aktywny abonament profesjonalny na swoim koncie od 19 czerwca i wyłączyłeś go 1 października. Natomiast ostatnia opłata naliczona za abonament pochodzi z 17 września.

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

czyli będzie jeszcze jedna opłata za październik w listopadzie, nie szkodzi że tylko jeden dzień.

oznacz moderatorów

Halfrunt
#18 Luminarz#

To to klops, bo to chyba kosztowna usługa 

oznacz moderatorów