Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
mam sprawę. Klient kupił posciel z allegro smart. W środku zamiast poscieli byly kartki papieru. Widac na zdjeciach, ze przesylka rozpakowana i znow zapakowana niechlujnie. Klient tego nie zerobił bo dzwonił o 17.02 a odebrał o 17 z sekundami. Reklamacja złozona do inpostu. Jak to rozwiazać z klientem żeby wyszło dobrze?
Zakup przez smarta.
@sleepy_Owl Kupił i należy Mu się towar, Ty odpowiadasz za towar do chwili dostarczenia, musisz mu wysłać powtórnie.
A jest jakiś sposób żeby to zrobić bez ponoszenia kosztów wysyłki?
Nie ma.
@sleepy_Owl ta jest taki sposób. Niech klient odstąpi od umowy iz wróć mu wpłatę a potem niech kupi drugi raz ze smartem
@sleepy_Owl Złóż reklamacje do Allegro jeśli wysyłałeś poprzez allegrowe dostawy 😉
Spróbuję. A gdzie się ją składa?
@sleepy_Owl tutaj napisz, bo nie widzę gdzie się składa reklamacje do allegro i zaznacz że nie chcesz korzystać z ich pełnomocnictwa do składania reklamacji w inpost a sam składasz reklamacje do allegro w związku z zaistniałym problemem dostawy przez inpost i opisz. Zapytaj też, ze jeśli to zły formularz do złożenia reklamacji to nich Ci wskażą poprawny do złożenia reklamacji do allegro https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=a15a9f5c-9576-484c-8ee8-1afcccca117c
Możesz pisać ale nie sądzę żeby All coś z tym zrobiło, reklamację składaj do InPostu.
@sleepy_Owl hmm jesli nie masz monitoringu przy pakowaniu to raczej nic nie zrobisz.;(
Klientowi towar wyśłij drugi raz on nic nie zawinił.
Pewnie którys z pracowników u przewoźnika lecz nie jestes w stanie nic nikomu udowodnic.
Jedno co możesz zrobić to wyciągnąć wnioski na przyszłośc. Monitoring lub chociaż fotografowanie paczek.
Klient nic nie zawinił to fakt, ja też się wywiązałem. Bardziej się już opłaca zwrócić klientowi pieniądze niż znów wysyłać i stracić na towarze i wysyłce
@sleepy_Owl pamietej że handlując budujesz takze swoją marke i relacje z klientem. Czasem warto dołożyc 10 zł po to aby klinet wrócił czy polecił Cie znajomym.
Sugerowałbym zostawic decyzje klientowi. Kilka zlotych na wysylce Cie nie zbawi a zadowolony klient może zaprocentować w przyszłości. 🙂
Ja doceniam klientów którzy regularnie wracają to daje oszczednosci na reklamie 🙂
@sleepy_Owl Będą to mniejsze straty niż te który mogą Cię czekać jak klient będzie niezadowolony i rozpocznie się "wojna", wówczas All stanie po stronie klienta, i będą dużo większe konsekwencje.
@sleepy_Owl Klientowi oddaj całą wpłatę lub wyślij na swój koszt towar ponownie. Twoja reklamacja w InPost to odrębne postępowanie, klient nie musi czekać na jej rozstrzygnięcie.