Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, to dla mnie to nowa sytuacja, a mianowicie, klientka zamówiła u mnie 2 duże ceramiczne jajka wielkanocne z Allegro Smart Punkty Żabka, wysłałem już dużo "delikatnych" produktów , zawsze przesyłki są tak zabezpieczone, że nigdy się nic nie potrzaskało do teraz, dwa jajka rozwalone, jak ubiegać się o odszkodowanie od Poczty Polskiej za zniszczenie przesyłki?
Chciałbym klientce wysłać kolejne dwa jajka, jak to zrobić żeby nie płacić na wysyłkę, przypominam klientka zamówiła w ramach Allegro Smart.
Z góry dziękuję za pomoc.
@Korsell Złóż reklamacje Allegro na źle wykonaną usługę Allegro smart 😉
@ZibiK30 dzięki za podpowiedź, a czy jest jakaś opcja, żebym mógł wysłać klientce nowe ozdoby, ale tak żeby nie płacić za wysyłkę, a może kupująca ma coś zrobić?
Korsell reklamację skłądasz tu - https://ereklamacje.poczta-polska.pl/#/wniosek_reklamacyjny/customer_type
nie zapomnij o załączeniu pełnomocnictwa od allegro . Zwróć klientce kasę i niech kupi ponownie , inaczej darmowej przesyłki nie będzie ,