anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Allegro Smart - podstawy

fitpowerfactory
#7 Wielbiciel#

Witam,

Temat Allegro Smart. Jestem totalnie zielony w temacie. Poczytałem trochę o tym ale finalnie nadal niczego nie jestem pewien. 

 

1. Zacząłem tydzień temu sprzedaż na Allegro. 

Chciałbym korzystać z Dpd allegro Kurier - Smart 

Pytanie. Jakie wymagania spełnić muszę żeby to się stało? 

Mam konto w dpd. Jak w dpd to zrobić żeby rozpoznało że to Smart? 

Ile płaci się za taką wysyłkę Smart? Naprawdę 3.99? A jak wystawiam przesyłkę 12.99 to mam 9 zł zysku na tym? Co tu nie gra? 

Jaki jest haczyk?

2. Czy jest do tego niezbędny menadżer sprzedaży? Jak nim zarządzać i jak go dezaktywować? 

 

Proszę o wyrozumiałość i pomoc. 

Zacząłem i każdego dnia niemiła niespodzianka i tylko straty... 

 

Pozdrawiam

Rafał 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mbutpl
#10 Popularyzator#

Dzień dobry

Co do pierwszego pytania

tu w dolnej części masz warunki smarta

https://allegro.pl/dla-sprzedajacych/kategoria/allegro-smart

 

Za smarta faktycznie płacisz 3,99 - pod warunkiem, że Klient dokona zakupu powyżej 100 zł - przy czym wtedy ty nie otrzymasz tych 12,99 co masz ustawione tylko cenę towaru jaki Klient zakupił a ty dodatkowo musisz z własnej kieszeni zapłacić te 3,99 - Allegro doliczy ci do rachunku 😞

Ad2 nie jest do niczego niezbędny - na pewno jeśli nie masz innego zewnętrznego systemu do zarządzania sklepem i masz tylko sprzedaż na Allegro może być przydatny - ale to zależy jaką masz wielkość sprzedaży i czy ci się to kalkuluje - bo to kolejne koszty  🙂

Spokojnie każdy z nas kiedyś zaczynał - aczkolwiek teraz wiele rzeczy jest mocno zagmatwanych - zasada jest jedna - jeśli nie wiesz kto za coś zapłaci - bądź pewny że będzie to przerzucone na Ciebie 😞

Pozdrawiam

 

oznacz moderatorów

fitpowerfactory
#7 Wielbiciel#

Dzięki, doświadczyłem już tego, że zapłać tu zapłać to wykup... a sprzedane 2 paczki..