Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam,
Od 3 tygodni sprzedaje na allegro, udało się mi uzyskać status "allegro smart" dla moich ofert, przez 2 tyg nie było żadnego problemu, etykiety do allego paczkomat i allegro kurier generowałem sobie przez "menadżera przesyłek" inpost, bez żadnych problemów a pozostałe przesyłki typu kurier pobranie itd przez serwis furgonetka. W dniu dzisiejszym allegro zablokowało mi allegro smart z powodu źle podawanego adresu email, jak sie okazało do zamówień gdzie przesyłka to kurier pobranie i jest generowana przez furgonetkę, powodem tego jest podawany zle adres email, niestety mimo skopiowanego poprawnego dresu e-mail i wklejeniu do furgonetki serwis ten nie widzi dalszego adresu emial po + (czyli xxxx+xxxx@allegromail.pl). Moje pytanie dlaczego smart został zablokowany mimo, ze to nie dotyczyło przesyłek "allegro smart" ?
Niesyty w pomocy technicznej nie uzyskuje odpowiedzi ;/ jedynie tak, ze po wygenerowaniu nowej poprawnej etykiety problem sie naprawi.. a wcale nie naprawia. generowałem juz 4 do paczkomatu jak i przez furgonetkę(nie podając adresu email) i nic..
proszę o pomoc 😓