anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Anulacja komentarza negatywnego upłynął termin

MAMY ROZWIĄZANIE!
maciou
#2 Obserwator#

Dzień dobry, jako sprzedający dogadałem się z klientem który przed kontaktem z nami wystawil komentarz negatywny, zgodził się na jego usunięcie, wysłałem prośbę i cisza przez prawie 3 tygodnie, w końcu zadzwoniłem do niego okazało się że korzysta z innego maila niż ma przypisany do Allegro i nie zagladal tam nie wiedział ze prosba wysłana. Teraz link juz wygasl bo minęło 14 dni. Klient napisał do supportu prosbe o unieważnienie tego komentarza, czy na takiej prosbie mamy jakas szanse aby ten komentarz został usunięty poprzez pracownika Allegro ? 

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3
kostas11
#21 Demiurg#

@maciou szansa zawsze jest, zależy co napisał i czy w ogóle napisał 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów
xyz96
#21 Demiurg#

@maciou Klient powinien poprosić Allegro o usunięcie tego komentarza tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 Jeśli to zrobi, Allegro komentarz usunie.

oznacz moderatorów
maciou
#2 Obserwator#

Dziekuje za pomoc

oznacz moderatorów