Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, jako sprzedający dogadałem się z klientem który przed kontaktem z nami wystawil komentarz negatywny, zgodził się na jego usunięcie, wysłałem prośbę i cisza przez prawie 3 tygodnie, w końcu zadzwoniłem do niego okazało się że korzysta z innego maila niż ma przypisany do Allegro i nie zagladal tam nie wiedział ze prosba wysłana. Teraz link juz wygasl bo minęło 14 dni. Klient napisał do supportu prosbe o unieważnienie tego komentarza, czy na takiej prosbie mamy jakas szanse aby ten komentarz został usunięty poprzez pracownika Allegro ?
@maciou szansa zawsze jest, zależy co napisał i czy w ogóle napisał 😉
@maciou Klient powinien poprosić Allegro o usunięcie tego komentarza tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=1aab3926-a59f-4f0a-b91a-ab3d4e469201 Jeśli to zrobi, Allegro komentarz usunie.
Dziekuje za pomoc